| Alexandra_Léila_1999 a întrebat:

Bună seara! Vreau să ştiu ce banii trebuie sa mai platesti la o facultate la care ai intrat pe loc cu taxa în afară de taxa obligatorie pe fiecare an.Mă refer la cursuri, cărţi.Care sunt cheltuielile la care se ajunge pe lună la o facultate? Cheltuielile difera pentru cei de la taxă faţă de cei de la buget?

5 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Depinde foarte mult de facultate, noi nu avem de unde sa știm la ce facultate ești tu.
Cei de la taxa și cei de la buget urmează exact aceleași cursuri, nu se face diferența.
Eu sunt la Poli și profesorii nu ne-au pus niciodată sa cumpărăm cărți, poate la alte facultăți profesorii vor ca studenții sa le cumpere cărțile scrise de ei, asta nu se poate STI de pe acum.
Cursurile ne sunt trimise pe mail pentru ca sunt in format electronic. Unii colegi și le scot, eu citesc de pe tableta. Mai sunt și unele cursuri la care profesorii scriu pe tabla sau dictează și ne trebuie caiete ca sa copiem și noi.
Dar asta depinde de facultate, dacă tu ești la una teoretica unde presupune mult citit din cărți atunci probabil trebuie sa îți cumperi cărți.
Cheltuieli la facultate nu sunt, dar trebuie sa te și întreții dacă nu ești din orașul ala mai ales, cămin/chirie, întreținere, telefon, mâncare, abonament autobuz/metrou, restante (dacă ai) pentru ca sunt scumpe și îți sugerez sa înveți bine.

| AFR81 a răspuns:

Cheltuielile din timpul facultatii sunt la fel, indiferent daca esti la taxa sau la buget. In primul rand, inmatricularea costa 100 de ron. Dupa aceea, va trebui sa platesti pentru a xeroxa cursurile pe care le vei primi de la profesori (cred ca undeva pe la 50-60 de lei pe luna te va ajunge) si eventuale activitati pe care vei fi nevoita sa le intreprinzi. Carti nu o sa-ti ceara nimeni sa cumperi. Studentii merg, de obicei, la biblioteca.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu te costa mai nimic. majoritatea profesorilor ofera cursurile pe suport electronic.