| Stefania_Cristina_1985 a întrebat:

Sunt elevă a unui liceu din Bucuresti si aș vrea să iau inițiativă și să întemeiez revista scolii, de care liceul meu momentan nu se bucură.
Aș vrea cateva detalii, de la cei care au facut asta sau au idee despre procedura.
Înafară de acordul directorului, pe care banuiesc ca sunt obligată să îl obțin, ce trebuie să mai fac?
Ma refer la procedura de tiparire, dacă este venită din partea scolii sau trebuie eu sa obtin fonduri de undeva, etc?
Elevilor care doresc sa beneficieze de revista, le sunt ceruti bani, si daca da, cam in jurul carei sume se invart preturile revistelor scolare?
As vrea daca puteti sa imi dati orice fel de informatie despre acest subiect, orice detaliu sau mic lucru este binevenit.
Nu găsesc informații de acest tip pe internet, așa ca am apelat la TPU poate cineva a trecut prin asta sau a auzit happy
Vreau sa iau aceasta initiativa deoarece liceul meu nu prea are activitati in afara orelor de curs, doar cateva concursuri sportive si cam atat. Elevii nu sunt stimulati in nici un fel sa se implice si in alte lucruri, doar pe carte si atat. Sunt de parere ca noi, elevii, avem nevoie si de alte surse de activitate pentru care sa depunem efort, si sa ne dam interesul.

4 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Atunci cand iei o asemenea initiativa, atunci trebuie sa te descurci singura, fara ajutorul scolii. Aceasta poate sa-ti dea cel mult acceptul, dupa ce vei prezenta conducerii un prim numar al revistei. Pentru inceput te sfatuiesc sa incepi cu un ziar.

| Stefania_Cristina_1985 explică (pentru neutrino):

Deci va trebui sa gasesc un sponsor sau ceva de genul pentru a sustine lucrul acesta?

| neutrino a răspuns (pentru Stefania_Cristina_1985):

Se poate spune si asa ceva, dar nici acesta nu te va ajuta fara ca tu sa ai un pan bine pus la punct si o echipa de colegi talentati, care vor forma redactia voastra.

| Stefania_Cristina_1985 explică (pentru neutrino):