"sunt studenta ...cum ar trebui sa imi iau notite?"
cel puțin surprinzătoare intrebarea in condițiile in care (presupunem noi că) ți-ai luat bac-ul
Ai ajuns în anul 1 la facultate fără să știi cum se iau notițe?
Pe bune, asta este întrebare de copil de clasa întâi, nu de student în anul 1.
La ce naiba mai faci facultate daca nu sti nimic, doar ca sa nu iti gasesti serviciu faci o facultate degeaba care nu te va ajuta deloc, renunță este mai bine decat sapierzi degeaba 4 ani in facultate din care nu sti nimic. Bani aruncati de pomana.
Daca esti studenta, frecventezi cursurile si scrii ce predau profesorii.
Tot profesorii iti dau si bibliografia.
Te duci la cursuri, dacă nu ai primit încă vreo bibliografie de la profesori atunci întreabă-i. Cărțile poți să le cumperi sau le găsești la biblioteca facultății
Pasul 1. Participi la cursuri
Pasul 2. Fie notezi absolut tot dupa dictare, fie notezi ce ti se pare tie foarte important pe foi tip A4 sau preferabil intr-un caiet studentesc.
Pasul 3. Daca nu ai reusit sa urmezi primii doi pasi la unul din obiecte, te milogesti de colegii tai de clasa sa-ti dea cursurile.
Avand in vedere ca e istorie,
si nu inginerie sau medicina (unde se deseneaza la greu pe tabla),
poti trisa putin (desi daca vei fi prinsa, posibil sa nu ii placa profesorului, si sa te tina minte la examen, noi am patit-o):
apelezi la un reportofon.
Sau daca e nevoie, la un pix cu camera video, pentru desene/schite.
Il asezi pur si simplu pe banca, te asezi in al 2-lea sau al 3-lea rand, sa nu bati la ochi.
PS: ce am patit noi:
avand si desene de facut, schite, dar si bucati scrise, luam notite pe bucati. Unii faceau desenele, altii scriau, altii faceau schemele, si la final, trageam la xerox unii de la altii.
Asta pana cand am fost remarcati de profesor, si ne-am pus rau cu el.
A zis ca ne arata el la examen ce inseamna sa ne credem smecheri.
Si ne-a cam aratat, ce-i drept.