| Ana282003 a întrebat:

Buna!
Sunt studenta la facultatea de Litere și daca cineva a mai studiat în acest domeniu, as avea o întrebare. In momentul in care citeați o carte, întocmeați și un conspect pentru acea carte? Mulți colegi de-ai mei mi-au spus că ei fac un conspect la fiecare carte în parte, dar asta ia extrem de mult timp. Nu știu dacă m-ar ajuta sa îmi amintesc toate detaliile peste mai mulți ani, doar citind acel conspect.
Va mulțumesc!

13 răspunsuri:
| FilosofulDepresiv2022 a răspuns:

Eu de regula ma bazez pe ce imi amintesc din carte si pe notitele de la seminar.Nu cred ca trebuie sa te obosesti sa mai faci si un conspect.

| Ana282003 explică (pentru FilosofulDepresiv2022):

Mulțumesc pentru sfat!
O sa incerc sa îmi extrag anumite elemente care mă interesează, însă doar din cărțile de critica. Daca într-o săptămână am 5 cărți de citit, mi se pare imposibil sa realizez un conspect pentru fiecare.

| FilosofulDepresiv2022 a răspuns (pentru Ana282003):

Mie-mi spui? Doar la un curs am de citit 10 romane, 23 de poezii si vreo 8 eseuri semestrul asta.Deci si eu ajung sa am 3/4 carti de citit in paralel.

Te înțeleg. Macar, am ales ceva ce îmi place. Nu pot sa spun că toate fronturile literaturii sunt pentru mine, pe unele le critic, pe altele le ador, dar macar ma regăsesc aici.

| FilosofulDepresiv2022 a răspuns (pentru Ana282003):

Da, si eu la fel.Chiar daca este dificil, nu as alege niciodata altceva.

E forte frumos, dar și încurajator, că aud asta, și nu varianta "n-am avut altă opțiune".
Succes!

| IreneeDiana a răspuns:

Buna!
Nu sunt la litere, sunt la drept.
Dar, fiecare carte citită de mine a fost însoțită de un conspect…
Pe mine personal ma ajuta mult, extrem de mult!

| Ana282003 explică (pentru IreneeDiana):

Mulțumesc!