| AndreeaMărgărint a întrebat:

Buna! Sunt studenta la UNITBV, SEAA si am facut intrerupere la inceputul anului 3 din motive medicale, apoi am reluat studiile, am avut iar problemele medicale la inceputul semestrului al doilea si am sperat ca o sa fiu bine pana la examene sa le dau dar din pacate nu am fost, asa ca am asteptat pana in toamna sa fac iar intrerupere, doamna de la secretariat a zis ca nu pot face intrerupere si sa ma retrag. Bun, m-am retras, dar am aflat de curand ca a fost o greseala din partea doamnei ca a zis ca nu fac fata la program si au incurcat si nici macar nu si-au cerut scuze eu acum fiind nevoita sa platesc taxa de reinmatriculare, am acceptat si asta, este mica, nicio problema, trecem peste. Dar acum ca sa ma reinmatriculez mi s-a cerut sa platesc taxa de scolarizare integral + taxa de reinmatriculare la 1 octombrie, toata aceasta taxa! In primul rand consider ca absurd ceea ce mi se cere deoarece stiu sigur ca se ofera sansa de a plati in 3 transe pe semestru, (mentionez ca mi-a spus doamna secretara ca m-ai exista o modalitate de a plati acesti bani si anume in doua transe: prima la 1 oct si a doua la finalul lunii noiembrie, din nou, o porcarie, nu ma ajuta cu nimic asta), iar in al doilea rand nu am de ce sa platesc taxa integral pentru ca eu am promovat primul semestru! Dupa lungi discutii cu doamnele secretare mi s-a spus ca s-a schimbat contractul si regulamentul ca nu tine de ele ca n-au ce sa faca si daca vreau sa ma inscriu sa platesc acesti bani deodata pe 1.