| AndreeaMărgărint a întrebat:

Buna! Sunt studenta la UNITBV, SEAA si am facut intrerupere la inceputul anului 3 din motive medicale, apoi am reluat studiile, am avut iar problemele medicale la inceputul semestrului al doilea si am sperat ca o sa fiu bine pana la examene sa le dau dar din pacate nu am fost, asa ca am asteptat pana in toamna sa fac iar intrerupere, doamna de la secretariat a zis ca nu pot face intrerupere si sa ma retrag. Bun, m-am retras, dar am aflat de curand ca a fost o greseala din partea doamnei ca a zis ca nu fac fata la program si au incurcat si nici macar nu si-au cerut scuze eu acum fiind nevoita sa platesc taxa de reinmatriculare, am acceptat si asta, este mica, nicio problema, trecem peste. Dar acum ca sa ma reinmatriculez mi s-a cerut sa platesc taxa de scolarizare integral + taxa de reinmatriculare la 1 octombrie, toata aceasta taxa! In primul rand consider ca absurd ceea ce mi se cere deoarece stiu sigur ca se ofera sansa de a plati in 3 transe pe semestru, (mentionez ca mi-a spus doamna secretara ca m-ai exista o modalitate de a plati acesti bani si anume in doua transe: prima la 1 oct si a doua la finalul lunii noiembrie, din nou, o porcarie, nu ma ajuta cu nimic asta), iar in al doilea rand nu am de ce sa platesc taxa integral pentru ca eu am promovat primul semestru! Dupa lungi discutii cu doamnele secretare mi s-a spus ca s-a schimbat contractul si regulamentul ca nu tine de ele ca n-au ce sa faca si daca vreau sa ma inscriu sa platesc acesti bani deodata pe 1. 
Pai eu stiu ca odata ce am semnat un contract acesta ramane valabil pana termin facultatea indiferent ca ei il schimba, in al doilea rand NU AM AUZIT LA NICIO FACULTATE sa iti ceara bani pentru materii pe care le-ai promovat, doamna secretar a zis ca nu doar materiile trebuiesc platite ci si diverse chestii la aceasta facultate, pai ok am inteles, oricum totul este inclus in taxa dar se calculeaza in functie de cate ore am promovat sau nu am promovat. Logic si corect si etic ar fi sa platesc doar jumate din taxa. 
Deci ei imi cer mie sa platesc taxa integral pentru ca acum au schimbat regulamentul si acesta spune ca cei reinmatriculati sunt considerati la fel ca cei care repeta anul. 
Ce pot sa fac in aceasta situatie? I-am scris domnului rector si nu raspunde, am discutat cu doamna secretar de m-au luat toti nervii si i-am explicat ce princii incalca aceasta universitate care apropo va sugerez sa va feriti de cei de la UNITBV pentru ca sunt numai pe interese si vor sa stoarca studentii de bani. 
Eu dupa ce ca am avut probleme medicale si mi-a pus viata piedici, mai am un singur semestru si ce sa fac? Nu accept sa platesc pentru un semestru aproape 2.000 de lei cand eu pentru acel semestru m-am fortat sa ma duc la ore fiind operata de abces pilonidal de 6 ori si cu dureri imense, nopti nedormite sa reusesc sa am note bune sa fiu in continuare la buget ca acum sa dau bani degeaba nici macar sa fiu nevoita sa merg la acele ore pentru care platesc. 
As dori macar in acesti 5 ani pe care mi-i ofera sa ma reinscriu si sa imi iau licenta, sa rezolv cumva prostia asta si sa platesc doar ce trebuie platit.
Ce se poate face in aceasta situatie?

4 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Daca nu esti in stare de facultate de ce o mai faci? Sigur nu te va ajuta la nimic sa ai facultate, sa vinzi la mega image nu ai nevoie decat de liceu.

| AndreeaM?rg?rint explică (pentru CristiDinBucuresti):

Lipsa de ocupatie, raspunsul tau nu are nicio legatura cu ce am postat eu!

| AndreeaM?rg?rint explică (pentru AndreeaM?rg?rint):

Voi raspunde aici, pentru ca se pare ca ti-am ranit orgoliul.
Tu ai citit tot ce am zis? Am fost operata de 6 ori si din aceasta cauza am facut interupere, eu fiind la buget in toti acesti ani, iar dupa ce am avut aceste operatii complicate de abces pilonidal (te rog intereseaza-te si nu mai vorbi ca un. fara sa cunosti cauza) m-am dus la facultate cu pansament si am suportat dureri si nopti nedormite ca sa raman la buget, ca mai apoi ei sa imi ceara sa platesc pentru ceva ce eu am muncit si am si promovat cu note foarte bune! De unde pana unde ai dedus tu ca nu sunt in stare sa termin o facultate? Si nu m-am dus la facultate ca sa am un job de doi lei ci ca sa profesez mai departe. Am pierdut 4 ani din viata cu operatiile prin care am trecut pentru ca niste doctori mi-au nenorocit corpul si n-au fost in stare sa ma opereze corect. Pana acum aveam si masterul terminat si job. Dar stai linistit ca nu am stat degeaba in acest timp, cu toate ca am fost operata si am si stat la pat un an intreg, mai apoi cu tot cu pansament si chin si dureri, am avut ce face pentru a obtine niste bani ca nu cu totii avem parinti care sa ne tina in casa pe degeaba!

| AndreeaM?rg?rint explică (pentru AndreeaM?rg?rint):

Si ca sa iti distrug si mai tare orgoliul stai calm ca acele greseli gramaticale sunt niste greseli bai omule, ca nu suntem roboti, am scris "aceasta intrebare" care din cate vezi e destul de lunga, intr-un timp foarte scurt pentru ca in momentul de fata trebuie neaparat sa imi regandesc tot planul pentru ca mi-a fost data peste cap viata pentru a mia oara si nu am timp de pierdut cu mizerii ca tine. Va rog frumos daca aveti raspunsuri serioase de dat le astept cu drag, daca nu, sa stiti ca va veti pierde timpul raspunzandu-mi ca nu imi voi mai pierde timpul cu altii ca acest "domn/barbat". Si pe langa asta, trebuie sa ma operez a 7 a oara, cat de curand, dupa cateva tratamente care si acestea au durat in jur de un an si sper din tot sufletul sa fie o operatie reusita!