| DoamnaGasca a întrebat:

Buna TPU! Am comandat de pe eMAG o pereche de casti nothing buds 1 si cand am primit comanda am sesizat ca am primit alta pereche de casti (nothing ear stick) am contactat serviciul de clienți de la eMAG si am sesizat problema (toate acestea fiind vineri). In fineee am primit mail-ul acela in care spune ca se ocupa de situatie si au contactat firma parteneră (pentru ca era un produs de la vexio) si de atunci nu am mai primit niciun semn. Întrebarea este cam cat timp ar dura sa se remedieze problema? :]

15 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Acum cu black Friday destul de mult. Trebuia să faci retur direct fara alte complicații și să iei altele.

| Hyperion7 a răspuns:

O săptămână, doua maxim

| DoamnaGasca explică (pentru Hyperion7):

Si eu ce ar trebui sa fac cu căștile care mi sau livrat? Am voie sa le folosesc macar? Sau doar sa le pastrez sigilate si sa ii injur pe astia ca nu mi-au dat castile pe care le voiam?

| Hyperion7 a răspuns (pentru DoamnaGasca):

A doua varianta.
Probabil că a fost vorba de o neînțelegere

| DoamnaGasca explică (pentru Hyperion7):

Cel mai probabil :]

| HabarNuAmCeFac a răspuns:

Am avut și eu o problemă tot am comandat o pereche de căști de la eMag.Se auzea doar o cască și asta m-a enervat și le-am dat o recenzie cu o stea. Dupa 3-4 zile ei m-au sunat despre problema pe care am avut-o. Dupa o săptămână mi-a dat o pereche nouă de căști pe gratis numai că sa le dau o recenzie de 5 stelehappy Știu că cazul meu e diferit dar ar trebui să îți vină și ție rândul și sa îți rezolve problemahappyNa acum cu Black Friday e c-am complicat acum vezi și tu... trebuie sa ai răbdare doar

| DoamnaGasca explică (pentru HabarNuAmCeFac):

Ai dreptate si imi pare rau pentru experienta neplăcută cu căștile dar ma bucur ca pentru tine s-a rezolvat :]

| HabarNuAmCeFac a răspuns (pentru DoamnaGasca):

Sper că eMag îți va rezolva problema mai devreme sau mai târziu.Sa ai o seară plăcutălaughing

| cfrtobias a răspuns (pentru HabarNuAmCeFac):

Sigur nu o fost asa, probabil ca ai sunat inainte sau dupa, sigur nu se luau dupa recenzie

| HabarNuAmCeFac a răspuns (pentru cfrtobias):

Ba este.Le-am spus la recenzie că nu se aude cealaltă cască și după 4 zile m-am trezit cu un număr necunoscut și mă întrebat care e problema.

| cfrtobias a răspuns (pentru HabarNuAmCeFac):

Sigur nu era de la eMAG, ca nu ar fi sunat cu numar ascuns

| HabarNuAmCeFac a răspuns (pentru cfrtobias):

Pai atunci de la unde am cumpărat daca nu era eMag? Pai cum să îl salvez numărul daca era prima dată când am văzut un număr necunoscut? Ești culmea! Nu era număr ascuns era număr normal fără nume.Sa prezentat omul, a fost așa de calm nu aveai treabă cu el.Mi-a spus clar că e este de la eMag și mă întrebat ce e neregulă cu căștile și atunci când o spus că îmi va dădea încă o pereche de căștii mă rugat sa editez recenzia. Daca tot nu știi omule de ce mai scrii? Tu nu ai fost la momentul de față că sa spui că nu e adevărat. Poate nu ai trecut prin asta, da asta nu înseamnă să spui că nu-i adevărat la un om străin

| cfrtobias a răspuns (pentru HabarNuAmCeFac):

Tu ai zis ca era ascuns, daca ziceai ca avea numar dar nu stiai a cui e, atunci era ok

| HabarNuAmCeFac a răspuns (pentru cfrtobias):

Ai probleme cu vederea? am spus necunoscut nu ascuns

| cfrtobias a răspuns (pentru HabarNuAmCeFac):

Ok happy