Bună!
Este vorba de "Parteneriatul Şcoală-Comunitate", vezi detalii la linkul :
http://www.ccdcluj.ro/......20Marc.pdf
Toate cele bune.
Conform unui set de premise care pot fi fundamentate din punct de vedere teoretic, din analiza datelor a reieşit că:
comportamentul profesorului, atitudinea şi stilul său didactic pot determina o reacţie negativă din partea elevilor;
mesajele negative preluate din diferite contexte sociale (televizor, internet, grupul de apartenenţă etc.) îi pot influenţa pe elevi în manifestarea unui comportament verbal-agresiv;
fetele, în comparaţie cu băieţii au un comportament verbal-agresiv mai scăzut, în raport cu ceilalţi din jur;
elevii din mediul rural (sat) au un comportament verbal-agresiv mai scăzut în comparaţie cu cei din mediul urban (oraş), întrucât cei din mediul urban sunt expuşi la alte modalităţii de comunicare şi de relaţionare, grade de influenţare etc.
Pornind de la concluziile cercetării aplicative şi de la analiza aspectelor referitoare la comportamentul verbal-agresiv manifestat la nivelul şcolii, cât şi în afara acesteia ca problematică actuală, au fost elaborate o serie de recomandări, atât pentru directorii de şcoală, cât şi pentru elevi şi cadre didactice (diriginţi).
Rosca_Catalina_1998 întreabă: