| valhala90 a întrebat:

Buna TPU.Am o mare rugaminte la toti cei care ma puteti ajuta in urmatoarea problema:Eu in prezent sunt elev in clasa a-9-a la profil Mate-Info, insa ultima mea optiune fiind Liceul Militar la care am plaicat si, desi am luat toate probele, am picat la medie(bineinteles ca au fost foart multi care au intrat pe nedrept si stiu din surse sigure). Cu toate acestea, imi doresc sa incerc un transfer la Liceul Militar si daca nu se va putea semestru asta, atunci de la anul. Ceea ce va rog este sa imi spuneti daca se pot efectua astfel de transferuri ori din timpul semestrului, ori de la anul.Astept raspunsurile voastre!

10 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

O sa te poti transfera dupa ce termini anul dar numai daca sunt de acord cu primirea ta cei de la liceul militar. Transferul este prevazut de art.21 din Legea nr.1/2011, poti s-o vezi si tu pe internet. Numai bine!

Răspuns utilizator avertizat
| valhala90 explică:

Am reusit sa vb cu un profesor de la militar care mi-a zis ca pot sa ma transfer de la anul dar va trebui sa pierd un an, cu alte cuvinte sa daudin nou admiterea si sa trec inapoi in clasa a noua...Acum eu daca as sti ca pierd un an, macar sa stiu ca intru, de aceea va intreb daca stiti cam cu cine as putea vorbi ca sa ma admita? Indiferent ca va trebui sa dau niste bani...

| changedgigi a răspuns:

In clasa a 9a semestrul 1 nu se pot face nici un fel de transferuri.Trebuie sa astepti pana la vacanta intersemestriala.In cazul dau cum deja esti semestrul 2, trebuie sa astepti pana la vara, sa ai 10 la purtare, sa ai mediile cat mai mari, sa faci cat mai putine probleme si sa treci la tot.Si in vara te poti muta in ce liceu vrei tu, la profilul mate-info, daca sunt locuri si ai media cu care ai terminat a 9a mai mare decat cea mai mica medie, din liceul in care vrei sa te muti.

| Bog24 a răspuns: