Întrebare recomandată | lovemusic605 a întrebat:

Bună, TPU! Am o nelămurire. Dacă trăiţi în Oradea (sau în judeţul Bihor), aş dori să vă cer părerea în legătură cu ceva. Care liceu din Oradea este mai bun pentru profilul de ştiinţe ale naturii (biochimie)? Colegiul Naţional "Mihai Eminescu" sau "Emanuil Gojdu"?
Este o mare dilemă cu care mă confrunt de ceva timp. Ştiu că în 2012, ultima medie de admitere la "Eminescu" la biochimie a fost 9, 41, iar la "Gojdu", 9, 10. Cu toate acestea, unii îmi recomandă să mă duc la "Gojdu", dar alţii, în special părinţii, la "Eminescu". Mediile acestea arată cum sunt elevii care au intrat acolo, nu neapărat şi profesorii. Ştiu sigur că cele două şcoli vor fi primele două opţiuni pe foaia cu codurile, dar nu ştiu care liceu să pun ca prima opţiune.
Am tot auzit zvonuri prin care se spune că la "Gojdu", profesorii îţi dau note mai mici decât ai merita până ce te duci la ei la meditaţii, iar apoi nota ta devine mai mare. Tot aşa, la "Eminescu" am auzit că unii profesori nu prea se ocupă de elevi şi nu prea îşi dau interesul etc. Nu ştiu cât de adevărate sunt ele, însă eu tot încurcat sunt.
Să ştiţi că pentru mine chiar nu este tot una care opţiune o pun prima, căci în toţi aceşti ani am avut media 10, iar la examen cred că mă voi descurca destul de bine. Aşadar, vă rog mult, ajutaţi-mă! puppy dog eyes Dau fundă cui merită!winking

Răspuns Câştigător
| bss415 a răspuns:

Sunt la Gojdu, iar zvonurile ala ca profesorii iti dau note mici pana te duci la ei la mediatii...CEA MAI MARE PROSTIE PE CARE AM AUZIT-O IN viata mea..Si eu am vrut sa merg la Eminescu dar am intrat la Gojdu iar acum nu regret asta. E alegera ta unde vrei sa mergi, dar eu iti recomand Gojdu happy
P.S Bafta la examene!

6 răspunsuri:
| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună!
Dacă aş fi în locul tău aş pune prima opţiune "Colegiul Naţional Mihai Eminescu".
Nu asculta zvonurile, nu întotdeauna este adevărat ce auzi.