| lovemusic605 a întrebat:

Bună, TPU! Am o problemă. Vă rog, citiţi-o până în capăt! Eu sunt elev în clasa a VII-a şi luni am ore de la 8 la 15, cu ultima oră desen. Vin obosit acasă, mănânc, dorm un pic. Apoi, de la 17:30-18 până la 20:30-21 îmi fac temele multe şi îmi învăţ pentru marţi: mă pregătesc pentru 2 ore de geometrie, unde am multă temă (de 1 oră şi jumătate sau chiar de 2 ore), pentru română, geografie etc. Şi aşa se cam duce tot timpul meu liber! Sunt disperat! Aş vrea să am desen marţi de la 14 la 15, nu luni, pentru că pe miercuri nu am aşa de mult de lucru cât pe marţi! M-am uitat pe site-ul şcolii la orar şi am văzut că profesoara are, din păcate, marţi oră de la 14 la 15. Însă m-am uitat la orarul de luni, marţi şi miercuri şi am văzut că prin diverse schimburi şi mutări am putea avea desen marţi de la 14 la 15. Dar asta ar însemna ca profesorul cu care profesoara de desen ar fi să schimbe orele să aibă miercuri 4 ore libere, de la 10 la 14! Nu ştiu dacă i-ar conveni. Oricum, ideea e să avem marţi desen de la 14 la 15, nu luni! Se apropie o şedinţă cu părinţii şi am vorbit cu mama mea în legătură cu asta, dar ea mi-a spus că n-o să zică aşa ceva la şedinţă, că s-ar face de râs, că aşa-i viaţa, că trebuie să îndur bla, bla, bla. Bine, într-un fel are dreptate, dar totuşi nu oricine are până la 15 în clasa a VII-a, dar în schimb toţi din ţară avem programa la fel în clasa a VII-a! M-am mai gândit eu să vorbesc cu profesoara de desen în legătură cu orarul ei, dar mi-e ruşine şi mi-e teamă că, după cum o cunosc eu, s-ar enerva şi ar comenta! Voi ce părere aveţi? Ce ziceţi să fac? Să mai încerc să-i conving pe părinţi să aducă vorba la şedinţă? Să discut cu diriginta? Să o întreb pe profesoara de desen? Sau să las baltă ideea şi să accept că orarul nu se poate schimba (cum a zis şi mama mea)? Aştept păreri în mod special de la elevi (tot de clasa a VII-a, dacă se poate), de la părinţi sau chiar de la profesori! Cea mai bună părere va primi fundă!