anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

As vrea daca se poate parerile unor studenti la UMF, sau fosti studenti. Sunt eleva in clasa a11-a la un profil uman :stiinte sociale. Materiile de baza sunt istoria, romana si psihologia logica etc. Eu vreau sincer la medicina. Nu, nu ma voi transfera. Pe langa ca, este penultimul an, imi place istoria si o invat foarte bine insa in acelasi timp ador si biologia si ador sa stiu cat mai multe despre noi ca oameni si as da orice sa ii pot ajuta pe cei din jur dar, eu sunt la un liceu teoretic iar profilul real : bio chimie, este foarte greu majoritatea ramanand corigenti. Sunt praf la matematica si fizica, cu chimia ma impac cat de cat si daca as incerca mai mult cred ca m-as intelege cu ea iar cu biologia ma inteleg la perfectie. Cunosc persoane care vor de la acelasi profil sa mearga la medicina insa, incerc sa fiu cat pot de realista si sa ma gandesc :'ok, intru dar, daca nu pot face fata celor 6 ani?" De chimie imi e cel mai frica, pentru ca nu mi-a prea pasat de ea dar acum, nu prea stiu. Am auzit cum ca la medicina se reincee chimia de la 0 cu noi notiuni. Daca acest lucru ar fi adevarat, cu putin mai mult studiu individual cred ca as face fata insa, considerati ca as putea intra? Profesor de chimie nu pot sa imi iau pentru ca nu imi permit, sincer. Iar inclin ca media de la examenul de admitere sa fie cat mai mare cat sa intru la buget ( taxa la UMF in orasul meu cel putin e 100 si ceva de milioane pe an ). Ce spuneti/

4 răspunsuri:
| alina2k18 a răspuns:

Eu te sustin, ia si pregateste-te de pe acum, intra pe grupuri/forumuri de medicinisti si informeaza-te.
De facut fata celor 6 ani... pai o sa ai de invatat sute de carti, examene grele, putin timp liber dar daca tu iti doresti sa devii medic nimic nu te poate opri sa stii.
Legat de intrat la buget pai si acolo dai cu banii - ai carti de cumparat si altele, nu e free nimic, chiar iti trebuie sustinere financiara mare de la parinti, nu faci medicina cu 3 lei.