anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce parere aveti despre profilul de stiinte socio-umane? sunt eleva la un astfel de profil deoarece imi place istoria foarte mult si in fine.am inclinatie spre partea asta. Multa lume are o reactie de acest gen : " straight face ce poti urma dupa ce termini?straight face". de ce majoritatea zice ca nu e tocmai cea mai buna alegere.Atata timp cat mate facem pana in clasa a 12a si poti opta pentru orice facultate, ce-i asa "naspa" la acest profil? Voi ce parerea vaeti? Dau funda!big grin

10 răspunsuri:
| ALYNAMARYA a răspuns:

Si eu sunt in aceeasi situatie... Se face fff multa romana... asta este mai greru, se da mult de citit.
Cam atatbig grin

Succes in continuare si felicitari ca ai ales acest profil!big grin

| anonim_4396 explică (pentru ALYNAMARYA):

Nu ma deranjeaza ca am mult de citit, ca fac romana sau din astea. vreau sa stiu de ce lumea e asa sceptica in legatura cu profilul asta. chiar nu vad ca e un profil de viitor?

| ALYNAMARYA a răspuns (pentru anonim_4396):

Asa este... eu nu regret ca am ales acest profil... oricum, oamenii au diferite pareri. Nu trebuie sa le bagi in seama:*

| schmoll a răspuns:

Romana si de citit se de la orice profil,optiunea este in functie de fiecare persoana,ma indoiesc ca poti da la orice facultate dupa, oricum este unul dintre cele mai usoare profile teoretice, partea naspa multa toceala

| anonim_4396 explică (pentru schmoll):

Schmoll,in afara de medicina la toate ai acces.

| schmoll a răspuns:

Nu prea poti da la nici un profil de real.si cele mai cautate joburi astea sunt...medic,developer,chimist,mecanic.

| anonim_4396 explică (pentru schmoll):

oh go on.cunosc caz care a terminat profil de sport.si a dat la medicina.cum a reusit? a invatat bilogia chimia si ce mai trebuia.deci.in concluzie, inveti toate materiile, urmezi ce vrei happy

| schmoll a răspuns (pentru anonim_4396):