Jocul conţine 4 runde:
I. Alegerea regiunii de bază
II. Cucerirea
III.Împărţirea teritoriilor libere
IV. Război
Runda I. : Alegerea regiunii de bază
Jucătorii, unul după altul, îşi aleg regiunea de bază. Regiunile de bază nu pot fi învecinate şi valorează 1000 puncte.
Runda II. : Cucerirea
Jucătorii îşi aleg o regiune învecinată si, dacă răspund corect la întrebare, o ocupă. Regiunea astfel dobândită valorează 200 puncte.
Această rundă conţine maxim 6 ture. Din fair-play, ordinea jucătorilor în fiecare rundă este diferită.
Runda III. :Împarţirea teritoriilor libere
În fiecare tură, punem o întrebare de tip răspuns intuitiv celor 3 jucători. Câştigătorul îşi alege o regiune.
Regiunile astfel dobândite valorează 300 puncte. Această rundă ţine până se ocupă toate regiunile.
Runda IV. : Război
În fiecare tură un jucător poate să atace doar o singură dată. Atacatorul şi apărătorul trebuie să răspundă la aceeaşi întrebare cu mai multe variante de răspuns:
* Apărătorul câstigă dacă atacatorul greşeşte răspunsul
* Atacatorul câştigă dacă răspunde corect iar apărătorul greşit
* Dacă amândoi răspund corect, atunci departajarea se face după o întrebare cu răspuns intuitiv
Dacă atacatorul câstigă, ocupă regiunea apărătorului. Apărătorul pierde valoarea actuală a regiunii, valoarea regiunii devine de 400 puncte, care îi sunt atribuite atacatorului.
Dacă apărătorul răspunde corect (atacatorul greşeşte), acesta primeste 100 puncte bonus. Bonusul de apărare e marcat separat şi se anuleaza în cazul pierderii regiunii.
Atacul are două variante specifice: atacul regiunii de bază şi construcţia cetăţii.
Atacul regiunii de bază
Atacul devine posibil când regiunea imediat învecinată a fost ocupată.
Atacatorul trebuie să doboare cele 3 turnuri ale cetaţii (astfel sunt 3 ture într-o bătălie).
Dacă atacatorul pierde se încheie batalia, dar turnurile doborâte în urma unui atac nu necesită un nou atac.
Dacă se ocupă regiunea de bază al unui jucător acesta este eliminat, iar atacatorul primeşte toate regiunile ( şi valoarea lor în puncte) învinsului
Construcţia cetăţii
Ai posibilitatea reconstruirii turnurilor doborâte, în acest caz trebuie sa îţi "ataci" regiunea de bază, propria ta regiune.
Razboiul durează maxim 6 ture. Ordinea jucătorilor ( din motive de fair-play) şi ordinea turelor este aleatoare
Rezultatul războiului
La finalul jocului conform punctelor adunate, avem locurile 1, 2, 3.
Egalitatea nu este posibilă, în acest caz departajarea se face în urma unei întrebări de rapiditate şi precizie.
Dacă este departajare între toţi cei 3 adversari, primul primeşte 20 de puncte şi o stea (sau i se anulează un cap de mort), al doilea primeşte 10 puncte şi al treilea primeşte un cap de mort.
Joc -> Blitzkrieg
Descrierea jocului
ConQUIZtador este un joc de quiz pe internet cu elemente de strategie, care se joaca în grupuri de 3 jucători, pe o hartă impartiţă in 12-20 teritorii.
Scopul jocului e ocuparea teritoriilor pe baza cărora se da puncte. Câştigă cel care are mai multe puncte la sfârşitul jocului.
Lupta pentru teritorii nu se face cu arme, ci prin intermediul răspunsurilor date la întrebările din joc.
Runda I.: Împărţirea teritoriilor de bază
Teritoriul este dat automat în jocul de Blitzkrieg de către sistem. Poziţia lui pe hartă este aleasă de către jucător numai la jocul de cucerire. Teritoriile de bază nu pot fi învecinate si valorează 1000 puncte.
Runda II. : Împărţirea teritoriilor libere
În această rundă jucătorii luptă pentru ocuparea teritoriilor libere.
În fiecare rundă punem o întrebare de răspuns rapid aproximat celor 3 jucători. Răspunsul întotdeauna va fi un număr întreg, pozitiv. Jucătorii au la dispoziţie 10 secunde pentru a scrie răspunsul (estimativ). Câştigă cel care a scris răspunde mai corect, mai aproape de realitate. În cazul in care au fost mai multe răspunsuri corecte (sau la fel de apropiate faţă de realitate), câştigă cel care a dat răspunsul cel mai rapid.
Câştigătorul poate sa-si aleagă două teritorii, iar cel de pe locul doi, un teritoriu. Se pot alege numai teritorii învecinate cu teritoriul deja ocupat (sau teritoriul de bază). Dacă nu mai sunt teritorii libere în vecinătate, atunci oricare teritoriu liber poate fi ales. Jucătorii au 10 secunde pentru alegerea teritoriului, peste acest timp, programul le va alege întâmplător. Pentru fiecare teritoriu jucătorii primesc câte 200 de puncte. 3 teritorii reprezintă teritoriile de bază atribuite automat jucătorilor, apoi urmează 4 runde de întrebări rapide, în care se ocupă restul de 12 teritorii rămase libere după ocuparea teritoriilor de bază.
Runda III. : Război
De aici încolo, jucătorii se luptă pentru ocuparea teritoriilor (si acapararea punctelor) de la ceilalţi jucători.
Runda conţine trei ture de joc, în fiecare tură un jucător poate să atace doar o singură dată. In primele două ture, ordinea după care se ataca va fi prin tragere la sorţi.
In primul tur a Războiului, jucătorii pot sa atace numai teritorii vecine cu imperiul lor, dar nu teritoriul lor de bază.
În timp ce atacatorul si apărătorul se luptă, al treilea jucător va fi numai observator.
Descrierea luptei:
Atacatorul si apărătorul trebuie sa răspundă la aceeaşi întrebare. Au 15 secunde, ca sa aleagă răspunsul corect dintre cele 4 răspunsuri. Numai un singur răspuns este corect.
# Apărătorul câştigă dacă atacatorul greşeşte răspunsul (sau nu răspunde)
# Atacatorul câştigă dacă răspunde corect şi apărătorul
# Dacă amândoi răspund corect atunci departajarea se face după o întrebare cu răspuns intuitiv
Dacă atacatorul câştigă, ocupă regiunea apărătorului. Apărătorul pierde valoarea actuală a regiunii, valoarea regiunii devine de 400 puncte care îi sunt atribuite atacatorului. Pe parcursul jocului, aceasta teritoriu va avea valoarea de 400 de puncte.
Dacă apărătorul răspunde corect, acesta primeşte 100 puncte bonus.
In turul al doilea al Războiului, se pot ataca si teritorii de bază, dacă ele sunt vecine cu imperiul atacatorului.
La atacul regiunii de bază, atacatorul trebuie să doboare toate cele 3 turnuri ale cetăţii. Dacă atacatorul câştigă o bătălie, şi doboară un turn, atunci atacul continuă, până ce doboară toate turnurile, sau pierde o bătălie.
Dacă atacatorul a doborât şi ultimul turn, ocupă regiunea de bază a apărătorului, si primeşte toate regiunile (si valoarea lor în puncte) a învinsului. Apărătorul va fi eliminat din joc. Dacă se atacă un teren de bază (cetate) în care turnurile sunt deja doborâte, ele nu trebuie doborâte încă o dată. Cetatea cu turnurile doborâte si aşa valorează 1000 de puncte proprietarului, iar dacă aceasta va fi ocupată de al treilea jucător, ii va valora numai 400 de puncte.
In ultimul tur a Războiului, ordinea de atac a jucătorilor va fi în functie de punctele cumulate până aici (prima dată cel care are cele mai multe puncte). Acum oricare regiune se poate ataca, având speranţa să câştige jocul chiar si cel cu punctele cele mai puţine (cu ocuparea unui teren de bază)
Întrebare de departajare
În cazul in care la sfârşitul jocului (după ultimul tur al Războiului) mai mulţi jucători sunt la egalitate (au acelaşi nr. de puncte), atunci cu o întrebare de tip răspuns intuitiv vor decide ordinea finală.
Observaţie
Cu atacul unei teritoriu de 200 de puncte si poate reduce o diferenţa de 600 de puncte, iar la teritoriul de 400 de puncte, diferenţa de 800 puncte. Posibilitatea de atac a unei cetăţi deja doborâte este mică, dar in acest caz atacatorul poate câştigă 400 de puncte, iar fostul proprietar pierde 1000 de puncte, ceea ce înseamnă 1400 de puncte reduse.
Nu uitaţi că apărătorul la răspuns corect primeşte 100 de puncte, cu care ar putea câştigă lupta.
În caz de egalitate la cei doi sau 3 jucători se face departajare printr-o întrebare rapidă adresată celor 3 sau 2. Primul primeşte 20 de puncte şi o stea sau i se scade un cap de mort, al doilea 10 puncte, iar ultimul iese pe locul 3, primind un cap de mort.
oc -> Separeu
Jucătorii care doresc să joace la Separeu, trebuie să urmeze următoarele etape:
1. Clic pe Separeu.
2. Clic pe Separeu nou.
3. Aveţi posibilitatea să vă alegeţi jucători din listă, Oricine sau Robot.
Dumneavoastră trebuie să vă alegeţi 2 adversari, din opţiunile mai sus amintite, după care daţi clic pe Mai departe.
4. Alegeţi harta pe care doriţi să jucaţi dând Clic pe imaginea hărţii
5. Clic pe Creare separeu.
6. Separeul fiind creat, rămâne ca oponenţii să mai accepte invitaţia, intrând la rândul lor la Separeu şi dând click pe Intrare Invitati verbal
Adversarii nu primesc nici o invitaţie din partea dvs, ei nu au obligaţia să joace, rămânând doar in sarcina dvs să îi invitaţi verbal, în partida de pe separeu.
Joc -> Quiz de intrare
Quiz-ul de intrare conţine maxim 6 întrebări şi apare zilnic, la prima accesare a jocului. Completarea quiz-ului de intrare nu este obligatorie.
În partea de jos a paginii quiz-ului de intrare există şi un buton "Azi omit", precum şi un checkbox cu ajutorul căruia puteţi dezactiva această opţiune.
Reactivarea Quiz-ului de intrare se face pe pagina a contului, Harta, Datele Mele.
Completarea corecta a quiz-ului de intrare iti poate aduce 3000 de galbeni.
Întrebările de cultură generală
3 întrebări din cele 6 sunt întrebări de cultură generală. În cazul unui răspuns corect câştigi 200 de galbeni, iar în cazul unui răspuns greşit pierzi 100 de galbeni.
Întrebările Joker sau Bonus
Întrebările Joker şi Bonus sunt puse de către ProTV S.A. şi de regulă sunt asociate campaniilor publicitare de pe site.
În cazul unui răspuns corect, întrebarea Joker îţi aduce 400 de galbeni, în timp ce întrebarea Bonus te va bucura cu 1000 de galbeni.
Întrebarea Bonus este însoţită întotdeauna şi de un link către un site extern, site ce vă va ajuta să descoperiţi răspunsul corect şi alte informaţii care nu apar în întrebare.
În cazul în care nu răspunzi corect la aceste întrebări poţi sta liniştit deoarece nu pierzi nici măcar un galben! ;-)
Dacă tu crezi că una din dintre întrebări este eronată, în cazul întrebărilor de cultură generală ai butonul de Observaţii la quizz-ul de intrare, iar pentru întrebarea Joker ai link către forum cu numele "transmit operatorului de site".
Joc -> ConQUIZtador Junior
Eşti Junior ? Acum poţi juca şi tu ConQUIZtador!
Dacă ai între 8 şi 14 ani, te invităm pe ConQUIZtador Junior, un joc de cultură generală şi strategie creat special pentru tine: îţi testezi cunoştinţele, discuţi cu prietenii şi te antrenezi chiar şi pentru materiile cele mai dificile de la şcoală!
Eşti printre primii jucători din Topul Junior al Săptămânii*? Ţi-am pregătit premii** speciale şi multe, multe surprize.
Nu ai fost pe podium în această săptămână? Te anunţăm că în fiecare zi de luni la ora 6 a.m. toate rezultatele Juniorilor se resetează, aşa că săptămâna viitoare te poţi antrena mai mult şi poţi fi chiar tu printre câştigători***!
* Topul Junior al Săptămânii este un clasament bazat pe Procentajul de Puncte din Joc (PPJ). Astfel, Media PPJ a ultimelor 10 jocuri este Media aritmetică a procentajelor obţinute de un jucător în ultimele 10 jocuri terminate.
ATENŢIE! Rezultatele obţinute în cadrul jocului ConQUIZtador Junior nu se iau în calcul pentru topurile ConQUIZtador, ci doar pentru Topul Junior Săptămânal.
** ConQUIZtador JUNIOR este un separeu destinat copiilor între 8 şi 14 ani. Premiile vor fi acordate doar jucătorilor care îndeplinesc acest criteriu.
*** Fiecare Junior poate câştiga un singur premiu în fiecare lună.
La sfârşitul unui joc, cei trei jucători împart un număr de X puncte (100%). Astfel, în funcţie de rezultate, fiecare concurent primeste X% puncte, Y% puncte, Z% puncte (X% + Y% + Z% = 100%).
Exemplu pentru stabilirea procentelor la sfârşitul unui joc:
Jucătorul 1 are: 1200 puncte
Jucătorul 2 are: 900 puncte
Jucătorul 3 are: 2300 puncte
----------------------------
Total: 4400 puncte
În acest fel, Jucătorul 1 câştigă 1200 de puncte din totalul de 4400, ceea ce înseamnă un procent de 27,27% din total (X% * 4400 = 1200 => X = (1200 * 100)/4400 => X = 1200/44 => X = 27,27%).
Procentul astfel obţinut este numit PPJ (Procentajul de Puncte din Joc).
Procentul care apare în Topul Junior este media aritmetică a PPJ-urilor din ultimele 10 jocuri terminate. De altfel, pentru intrarea în top sunt necesare cel puţin 10 jocuri terminate.
Coroanele le primesti incepand cu jocul :50 100 200 500 1000 2000 5000 !
Stelutele le faci doar la Jocul BLitzkrieg . daca ai stelute acumulate la pierderea unui joc ti ` se anuleaza o steluta! Daca nu ai stelute . la pierderea unui joc primesti un cap de mort!Daca ai mai multe capete de mort la castigarea unui joc ti` se anuleaza un craniu !
sper ca te-am ajutat cu ceva
BAfta la joc!
P.s: daca joci conquiztador numele meu de pe conquiztador este: Smile DP
Stelutele le acumulezi daca castigi in caz contrar daca pierzi primesti cranii, iar coroanele le primesti dupa anumite jocuri cred ca prima o acumulezi dupa 50 de jocuri daca nu ma insel. bafta:*
Buna...
Stelutele le acumulezi daca castigi bine si nu pierzi jocurile.
Ca sa ti se afiseze stelutele trebuie sa-ti activezi contul de la conquiztador de pe emai`l.
Coroanele le acumulezi: la 50 de jocuri ai o coroana, la 100 ai 2 coroane, iar 3 coroane cred ca la 500 jocuri.
Fundita?
Jocul conţine 4 runde:
I. Alegerea regiunii de bază
II. Cucerirea
III.Împărţirea teritoriilor libere
IV. Război
Runda I. : Alegerea regiunii de bază
Jucătorii, unul după altul, îşi aleg regiunea de bază. Regiunile de bază nu pot fi învecinate şi valorează 1000 puncte.
Runda II. : Cucerirea
Jucătorii îşi aleg o regiune învecinată si, dacă răspund corect la întrebare, o ocupă. Regiunea astfel dobândită valorează 200 puncte.
Această rundă conţine maxim 6 ture. Din fair-play, ordinea jucătorilor în fiecare rundă este diferită.
Runda III. :Împarţirea teritoriilor libere
În fiecare tură, punem o întrebare de tip răspuns intuitiv celor 3 jucători. Câştigătorul îşi alege o regiune.
Regiunile astfel dobândite valorează 300 puncte. Această rundă ţine până se ocupă toate regiunile.
Runda IV. : Război
În fiecare tură un jucător poate să atace doar o singură dată. Atacatorul şi apărătorul trebuie să răspundă la aceeaşi întrebare cu mai multe variante de răspuns:
* Apărătorul câstigă dacă atacatorul greşeşte răspunsul
* Atacatorul câştigă dacă răspunde corect iar apărătorul greşit
* Dacă amândoi răspund corect, atunci departajarea se face după o întrebare cu răspuns intuitiv
Dacă atacatorul câstigă, ocupă regiunea apărătorului. Apărătorul pierde valoarea actuală a regiunii, valoarea regiunii devine de 400 puncte, care îi sunt atribuite atacatorului.
Dacă apărătorul răspunde corect (atacatorul greşeşte), acesta primeste 100 puncte bonus. Bonusul de apărare e marcat separat şi se anuleaza în cazul pierderii regiunii.
Atacul are două variante specifice: atacul regiunii de bază şi construcţia cetăţii.
Atacul regiunii de bază
Atacul devine posibil când regiunea imediat învecinată a fost ocupată.
Atacatorul trebuie să doboare cele 3 turnuri ale cetaţii (astfel sunt 3 ture într-o bătălie).
Dacă atacatorul pierde se încheie batalia, dar turnurile doborâte în urma unui atac nu necesită un nou atac.
Dacă se ocupă regiunea de bază al unui jucător acesta este eliminat, iar atacatorul primeşte toate regiunile ( şi valoarea lor în puncte) învinsului
Construcţia cetăţii
Ai posibilitatea reconstruirii turnurilor doborâte, în acest caz trebuie sa îţi "ataci" regiunea de bază, propria ta regiune.
Razboiul durează maxim 6 ture. Ordinea jucătorilor ( din motive de fair-play) şi ordinea turelor este aleatoare
Rezultatul războiului
La finalul jocului conform punctelor adunate, avem locurile 1, 2, 3.
Egalitatea nu este posibilă, în acest caz departajarea se face în urma unei întrebări de rapiditate şi precizie.
Dacă este departajare între toţi cei 3 adversari, primul primeşte 20 de puncte şi o stea (sau i se anulează un cap de mort), al doilea primeşte 10 puncte şi al treilea primeşte un cap de mort.
Joc -> Blitzkrieg
Descrierea jocului
ConQUIZtador este un joc de quiz pe internet cu elemente de strategie, care se joaca în grupuri de 3 jucători, pe o hartă impartiţă in 12-20 teritorii.
Scopul jocului e ocuparea teritoriilor pe baza cărora se da puncte. Câştigă cel care are mai multe puncte la sfârşitul jocului.
Lupta pentru teritorii nu se face cu arme, ci prin intermediul răspunsurilor date la întrebările din joc.
Runda I.: Împărţirea teritoriilor de bază
Teritoriul este dat automat în jocul de Blitzkrieg de către sistem. Poziţia lui pe hartă este aleasă de către jucător numai la jocul de cucerire. Teritoriile de bază nu pot fi învecinate si valorează 1000 puncte.
Runda II. : Împărţirea teritoriilor libere
În această rundă jucătorii luptă pentru ocuparea teritoriilor libere.
În fiecare rundă punem o întrebare de răspuns rapid aproximat celor 3 jucători. Răspunsul întotdeauna va fi un număr întreg, pozitiv. Jucătorii au la dispoziţie 10 secunde pentru a scrie răspunsul (estimativ). Câştigă cel care a scris răspunde mai corect, mai aproape de realitate. În cazul in care au fost mai multe răspunsuri corecte (sau la fel de apropiate faţă de realitate), câştigă cel care a dat răspunsul cel mai rapid.
Câştigătorul poate sa-si aleagă două teritorii, iar cel de pe locul doi, un teritoriu. Se pot alege numai teritorii învecinate cu teritoriul deja ocupat (sau teritoriul de bază). Dacă nu mai sunt teritorii libere în vecinătate, atunci oricare teritoriu liber poate fi ales. Jucătorii au 10 secunde pentru alegerea teritoriului, peste acest timp, programul le va alege întâmplător. Pentru fiecare teritoriu jucătorii primesc câte 200 de puncte. 3 teritorii reprezintă teritoriile de bază atribuite automat jucătorilor, apoi urmează 4 runde de întrebări rapide, în care se ocupă restul de 12 teritorii rămase libere după ocuparea teritoriilor de bază.
Runda III. : Război
De aici încolo, jucătorii se luptă pentru ocuparea teritoriilor (si acapararea punctelor) de la ceilalţi jucători.
Runda conţine trei ture de joc, în fiecare tură un jucător poate să atace doar o singură dată. In primele două ture, ordinea după care se ataca va fi prin tragere la sorţi.
In primul tur a Războiului, jucătorii pot sa atace numai teritorii vecine cu imperiul lor, dar nu teritoriul lor de bază.
În timp ce atacatorul si apărătorul se luptă, al treilea jucător va fi numai observator.
Descrierea luptei:
Atacatorul si apărătorul trebuie sa răspundă la aceeaşi întrebare. Au 15 secunde, ca sa aleagă răspunsul corect dintre cele 4 răspunsuri. Numai un singur răspuns este corect.
# Apărătorul câştigă dacă atacatorul greşeşte răspunsul (sau nu răspunde)
# Atacatorul câştigă dacă răspunde corect şi apărătorul
# Dacă amândoi răspund corect atunci departajarea se face după o întrebare cu răspuns intuitiv
Dacă atacatorul câştigă, ocupă regiunea apărătorului. Apărătorul pierde valoarea actuală a regiunii, valoarea regiunii devine de 400 puncte care îi sunt atribuite atacatorului. Pe parcursul jocului, aceasta teritoriu va avea valoarea de 400 de puncte.
Dacă apărătorul răspunde corect, acesta primeşte 100 puncte bonus.
In turul al doilea al Războiului, se pot ataca si teritorii de bază, dacă ele sunt vecine cu imperiul atacatorului.
La atacul regiunii de bază, atacatorul trebuie să doboare toate cele 3 turnuri ale cetăţii. Dacă atacatorul câştigă o bătălie, şi doboară un turn, atunci atacul continuă, până ce doboară toate turnurile, sau pierde o bătălie.
Dacă atacatorul a doborât şi ultimul turn, ocupă regiunea de bază a apărătorului, si primeşte toate regiunile (si valoarea lor în puncte) a învinsului. Apărătorul va fi eliminat din joc. Dacă se atacă un teren de bază (cetate) în care turnurile sunt deja doborâte, ele nu trebuie doborâte încă o dată. Cetatea cu turnurile doborâte si aşa valorează 1000 de puncte proprietarului, iar dacă aceasta va fi ocupată de al treilea jucător, ii va valora numai 400 de puncte.
In ultimul tur a Războiului, ordinea de atac a jucătorilor va fi în functie de punctele cumulate până aici (prima dată cel care are cele mai multe puncte). Acum oricare regiune se poate ataca, având speranţa să câştige jocul chiar si cel cu punctele cele mai puţine (cu ocuparea unui teren de bază)
Întrebare de departajare
În cazul in care la sfârşitul jocului (după ultimul tur al Războiului) mai mulţi jucători sunt la egalitate (au acelaşi nr. de puncte), atunci cu o întrebare de tip răspuns intuitiv vor decide ordinea finală.
Observaţie
Cu atacul unei teritoriu de 200 de puncte si poate reduce o diferenţa de 600 de puncte, iar la teritoriul de 400 de puncte, diferenţa de 800 puncte. Posibilitatea de atac a unei cetăţi deja doborâte este mică, dar in acest caz atacatorul poate câştigă 400 de puncte, iar fostul proprietar pierde 1000 de puncte, ceea ce înseamnă 1400 de puncte reduse.
Nu uitaţi că apărătorul la răspuns corect primeşte 100 de puncte, cu care ar putea câştigă lupta.
În caz de egalitate la cei doi sau 3 jucători se face departajare printr-o întrebare rapidă adresată celor 3 sau 2. Primul primeşte 20 de puncte şi o stea sau i se scade un cap de mort, al doilea 10 puncte, iar ultimul iese pe locul 3, primind un cap de mort.
oc -> Separeu
Jucătorii care doresc să joace la Separeu, trebuie să urmeze următoarele etape:
1. Clic pe Separeu.
2. Clic pe Separeu nou.
3. Aveţi posibilitatea să vă alegeţi jucători din listă, Oricine sau Robot.
Dumneavoastră trebuie să vă alegeţi 2 adversari, din opţiunile mai sus amintite, după care daţi clic pe Mai departe.
4. Alegeţi harta pe care doriţi să jucaţi dând Clic pe imaginea hărţii
5. Clic pe Creare separeu.
6. Separeul fiind creat, rămâne ca oponenţii să mai accepte invitaţia, intrând la rândul lor la Separeu şi dând click pe Intrare Invitati verbal
Adversarii nu primesc nici o invitaţie din partea dvs, ei nu au obligaţia să joace, rămânând doar in sarcina dvs să îi invitaţi verbal, în partida de pe separeu.
Joc -> Quiz de intrare
Quiz-ul de intrare conţine maxim 6 întrebări şi apare zilnic, la prima accesare a jocului. Completarea quiz-ului de intrare nu este obligatorie.
În partea de jos a paginii quiz-ului de intrare există şi un buton "Azi omit", precum şi un checkbox cu ajutorul căruia puteţi dezactiva această opţiune.
Reactivarea Quiz-ului de intrare se face pe pagina a contului, Harta, Datele Mele.
Completarea corecta a quiz-ului de intrare iti poate aduce 3000 de galbeni.
Întrebările de cultură generală
3 întrebări din cele 6 sunt întrebări de cultură generală. În cazul unui răspuns corect câştigi 200 de galbeni, iar în cazul unui răspuns greşit pierzi 100 de galbeni.
Întrebările Joker sau Bonus
Întrebările Joker şi Bonus sunt puse de către ProTV S.A. şi de regulă sunt asociate campaniilor publicitare de pe site.
În cazul unui răspuns corect, întrebarea Joker îţi aduce 400 de galbeni, în timp ce întrebarea Bonus te va bucura cu 1000 de galbeni.
Întrebarea Bonus este însoţită întotdeauna şi de un link către un site extern, site ce vă va ajuta să descoperiţi răspunsul corect şi alte informaţii care nu apar în întrebare.
În cazul în care nu răspunzi corect la aceste întrebări poţi sta liniştit deoarece nu pierzi nici măcar un galben! ;-)
Dacă tu crezi că una din dintre întrebări este eronată, în cazul întrebărilor de cultură generală ai butonul de Observaţii la quizz-ul de intrare, iar pentru întrebarea Joker ai link către forum cu numele "transmit operatorului de site".
Joc -> ConQUIZtador Junior
Eşti Junior ? Acum poţi juca şi tu ConQUIZtador!
Dacă ai între 8 şi 14 ani, te invităm pe ConQUIZtador Junior, un joc de cultură generală şi strategie creat special pentru tine: îţi testezi cunoştinţele, discuţi cu prietenii şi te antrenezi chiar şi pentru materiile cele mai dificile de la şcoală!
Eşti printre primii jucători din Topul Junior al Săptămânii*? Ţi-am pregătit premii** speciale şi multe, multe surprize.
Nu ai fost pe podium în această săptămână? Te anunţăm că în fiecare zi de luni la ora 6 a.m. toate rezultatele Juniorilor se resetează, aşa că săptămâna viitoare te poţi antrena mai mult şi poţi fi chiar tu printre câştigători***!
* Topul Junior al Săptămânii este un clasament bazat pe Procentajul de Puncte din Joc (PPJ). Astfel, Media PPJ a ultimelor 10 jocuri este Media aritmetică a procentajelor obţinute de un jucător în ultimele 10 jocuri terminate.
ATENŢIE! Rezultatele obţinute în cadrul jocului ConQUIZtador Junior nu se iau în calcul pentru topurile ConQUIZtador, ci doar pentru Topul Junior Săptămânal.
** ConQUIZtador JUNIOR este un separeu destinat copiilor între 8 şi 14 ani. Premiile vor fi acordate doar jucătorilor care îndeplinesc acest criteriu.
*** Fiecare Junior poate câştiga un singur premiu în fiecare lună.
La sfârşitul unui joc, cei trei jucători împart un număr de X puncte (100%). Astfel, în funcţie de rezultate, fiecare concurent primeste X% puncte, Y% puncte, Z% puncte (X% + Y% + Z% = 100%).
Exemplu pentru stabilirea procentelor la sfârşitul unui joc:
Jucătorul 1 are: 1200 puncte
Jucătorul 2 are: 900 puncte
Jucătorul 3 are: 2300 puncte
----------------------------
Total: 4400 puncte
În acest fel, Jucătorul 1 câştigă 1200 de puncte din totalul de 4400, ceea ce înseamnă un procent de 27,27% din total (X% * 4400 = 1200 => X = (1200 * 100)/4400 => X = 1200/44 => X = 27,27%).
Procentul astfel obţinut este numit PPJ (Procentajul de Puncte din Joc).
Procentul care apare în Topul Junior este media aritmetică a PPJ-urilor din ultimele 10 jocuri terminate. De altfel, pentru intrarea în top sunt necesare cel puţin 10 jocuri terminate.
Coroanele le primesti incepand cu jocul :50 100 200 500 1000 2000 5000 !
Stelutele le faci doar la Jocul BLitzkrieg . daca ai stelute acumulate la pierderea unui joc ti ` se anuleaza o steluta! Daca nu ai stelute . la pierderea unui joc primesti un cap de mort!Daca ai mai multe capete de mort la castigarea unui joc ti` se anuleaza un craniu !
sper ca te-am ajutat cu ceva
BAfta la joc!
P.s: daca joci conquiztador numele meu de pe conquiztador este: Smile DP
Funditza?
Buna.eu joc conquiztador sunt brunetzic15. sunt pe locul 34 pe tara Hai si joaca si tu si poate ne intalnim la un joc. bafta
Ai nevoie de multe jocruri ca sa faci puncte.Cu cat mai multe puncte cu atat mai multe coroane.
Curiosul999 întreabă: