| NarutoKyuubi a întrebat:

Imi puteti da un site cu modele de examen la limba engleza? Maine dau examenul de limba engleza si m-am gandit sa rezolv niste modele. Dau fundita

2 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Subiectele de la proba de "intensiv" sunt similare cu cele de la "bilingv"!

Vezi modele + barem ( Engleză ) la linkul :
http://www.didactic.ro/......ce/cautare

http://www.cosbucbilingv.ro/admitere/clasa-a-ix-a

http://www.didactic.ro/materiale-didactice/bilingv-2012-bucuresti

http://www.mesota.ro/examene/admitere/

http://www.lmkvs.ro/....../index.php

http://www.eminescubuzau.ro/......-franceza/


Pentru proba orală vezi diverse modele la linkul :
http://www.eminescubuzau.ro/......-franceza/

http://www.didactic.ro/pagina-mea/materiale/aprobat/teste/53965

http://www.cosbucbilingv.ro/admitere/clasa-a-ix-a

http://www.mesota.ro/examene/admitere/

http://cneminescu.licee.edu.ro/....../index.php

Vezi şi linkul :
http://transfer.sincaicj.ro/......a%20IX.pdf



"4. Examenul de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă constă din două probe:
a) Proba scrisă, pentru care se acordă un punctaj maxim de 70 de puncte, din care 10 din oficiu;
b) Proba orală, pentru care se acordă un punctaj maxim de 30 de puncte.
5. a) Subiectul pentru proba scrisă va cuprinde itemi obiectivi pentru verificarea cunoştinţelor de gramatică şi vocabular (tip text lacunar, alegere multiplă, exerciţii de corectare etc.), conform programei clasei a VIII-a pentru limba modernă întâi de studiu.
b) Timpul afectat probei scrise este de 60 minute.
c) Pentru proba scrisă se pot depune contestaţii, la centrul la care s-a desfăşurat proba, în perioada prevăzută de metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în învăţământul liceal de stat.
6. a) Proba orală va consta din:
- descrierea unei imagini/citirea unui text (aflate pe un bilet semnat de membrii comisiei de examinare şi evaluare şi vizat de inspectorul de specialitate/profesor metodist, conform pct. 3);
- răspuns la patru întrebări (scrise pe bilet) referitoare la imagine/text: două întrebări de înţelegere globală, două întrebări de înţelegere în detaliu a textului.
b) Pentru evaluarea performanţei la proba orală se vor aplica următoarele criterii:
> Vocabular şi elemente de construcţie a comunicării:
10 p - elevul foloseşte bine un număr mare de unităţi lexicale/gramaticale, care îi permit să-şi exprime bine ideile; face puţine greşeli;
8 p - elevul foloseşte un număr suficient de mare de unităţi lexicale/structuri gramaticale, se exprimă clar, fără a-şi căuta cuvintele; greşelile făcute nu împiedică comunicarea;
6 p - elevul are cunoştinţe lexicale/gramaticale satisfăcătoare, exprimă idei cu o oarecare ezitare/greşeli, dar realizează comunicarea;
4 p - elevul foloseşte puţine structuri lexicale/gramaticale, face multe greşeli, comunicarea este dificilă;
2 p - elevul are un bagaj lexical/gramatical insuficient, face foarte multe greşeli, nu poate realiza comunicarea;
> Înţelegerea contextului şi fluenţa exprimării:
10 p - elevul se exprimă fluent şi spontan; răspunsul dovedeşte înţelegerea în detaliu a temei;
8 p - elevul se exprimă fluent, cu pauze aproape insesizabile pentru a-şi căuta structura lexicală/gramaticală potrivită; răspunsul dovedeşte o bună înţelegere a temei;
6 p - elevul se exprimă inteligibil, cu mici pauze pentru a-şi căuta structura lexicală/gramaticală potrivită; răspunsul dovedeşte o înţelegere globală satisfăcătoare a temei;
4 p - elevul foloseşte enunţuri incomplete, cu pauze lungi şi dese ezitări; răspunsul dovedeşte o defectuoasă înţelegere a temei;
2 p - elevul nu poate produce decât enunţuri scurte, fără legătură cu contextul, cu pauze mari între ele; răspunsul dovedeşte că nu a înţeles tema.
> Pronunţia şi intonaţia
10 p - elevul are o pronunţie apropiată de pronunţia standard;
8 p - elevul are o pronunţie bună, cu puţine abateri de la normă;
6 p - elevul are o pronunţie acceptabilă, care permite realizarea comunicării cu uşurinţă;
4 p - elevul are o pronunţie defectuoasă, care împiedică comunicarea;
2 p - pronunţia elevului nu permite comunicarea.
c) Nu se admit contestaţii la proba orală.
7. a) Profesorii examinatori acordă puncte candidatului la fiecare din cele două probe. Media aritmetică a punctajelor acordate de cei doi evaluatori la fiecare probă, reprezintă punctajul final al candidatului la proba respectivă.
Punctajele finale obţinute la cele două probe (scrisă şi orală) se adună, iar rezultatul se împarte la 10, obţinându-se astfel nota finală a candidatului.
b) Se consideră admis la proba de verificare a cunoştinţelor de limbă modernă elevul care a obţinut minimum nota 6. " - SURSA = Anexa 4 din Ordinul MECTS nr. 4802/2010 de la linkul oficial :
www.edu.ro/index.php?module=uploads&func=download&fileId=11913

http://www.edu.ro/index.php/articles/14197


Toate cele bune.