| Dianaㄨ a întrebat:

Imi puteti spune, va rog, cat mai detaliat posibil, ce materii se fac la Facultatea de Drept si, daca se poate, si ce inseamna magistratura? Stiu ca se da examen la gramatica si economie, dar nu stiu ce materii se fac dupa aceea si cum decurge totul. As vrea sa aflu cat mai multe.

Răspuns Câştigător
| Azµre a răspuns:

Multe!
Drept Civil
Drept Penal
Drept Internațional
Drept Parlamentar
Drept Constituțional
Dreptul Muncii
Dreptul Familiei
Psihologie Judiciară
Logică Judiciară
Metacriminologie
Criminalistică
Medicină Legală
Istoria Statului Și Dreptului Românesc
Istoria Civilizațiilor Creștine
Dreptul Mediului
Și multe alte ramuri de drept...

Este foarte greu eu sunt student la facultatea de drept și este foarte greu, mult de învățat. Daca vii după un profil real, mate fizică, mate info, nu merită e mult de învațat și ce-ai facut în liceu nu te ajută cu nimic, daca vii dupa uman, e altceva că deja daca ai fost acolo înseamnă ca știi și o limbă străină, și ești obisnuită cu învățatul.
Îți spun ai cărți de 1000 de pagini de citit pe semestru! pentru examen.
În anul II se face practică și multe altele. Magistratura sau Consiliul Superior al Magistraturii este instituția cu rol de garant al independenței justiției, care propune Președintelui României numirea în funcție a judecătorilor și procurorilor și veghează la buna desfășurare a activității profesionale a acestora.
Mai este școala de magistratură dacă la ea te-ai referit, acolo trebuie să fii licențiat și să ai un master + multe ore de practică sa poți fi admisă. Cam atat am sa-ți zic mai multe detalii ma poti contacta printr-un mesaj.

| Dianaㄨ explică (pentru Azµre):