E absolut normal sa ai emotii, am fost si eu intr-o astfel de situatie. Insa avand in vedere ca odata cu inceperea liceului incepe si perioada de maturizare, e mai bine sa mergi cu o prietena, fosti colegi de scoala, nu cu mama., caci nu mai esti in clasa 1.Nu-ti face griji oricum clasele a noua vor fi strigate cu dirigintele in frunte si va va lua in clase. Acolo iti vei intalni noii colegi si iti vei face noi cunostinte. Apoi vezi si tu care sta mai pe langa tine sa ai cu cine merge acasa.
Fii tu insuti. E normal sa ai emotii la inceput, dar vei vedea ca vor trece odata ce iti cunosti colegii, profesorii. Incearca sa fi cat mai sociabila, relaxata.
Chiar daca multi sunt bogati, sigur iti vei gasi prietene care sa nu aiba fite. Poate nu e chiar asa rau cum ti se pare acum.
Poti sa mergi cu mama ta, daca asta te face sa te simti mai bine. Mai ales daca nu cunosti pe nimeni de acolo, sigur te va ajuta prezenta ei.
Din cate am observat eu, sunt unii elevi care merg cu parintii in prima zi de liceu si nu comenteaza nimeni. Fiecare dintre boboci are emotii.
Succes!
Mergi cu mama ta, ea te va incuraja.Cand ai emotii doar o privesti si iti vor trece.Nu asculta gura satului,ia-ti parintele cu tine,daca, cu el ti-e rusine atunci cu cine nu ti-e rusine? Parerea mea, oricum asta e alegerea ta!
PS1:Trebuie sa faca si cunoastinta cu mama ta,sa o cunoasca,sa vada ce fise iti mai trebuie, nu e usor, oricum si nu e lucru de jucat.
PS2:Cu cine te vei sfatui, vorbi daca nu stii nici un colegi din clasa? Te vei rusina si mai rau!
Fii cat se poate mai naturala nu merge cu mama ta gandeste te ca vei avea sansa sa iti faci prieteni noi sau sa vezi vre un baiat ce ti place ce stiu eu infine prima zi de liceau va fi cea mai buna ai grija la profesori si poartate frumos cu ei ca se vor purta si ei cu tine gandeste te ca vei putea sa incepi o viata noua fiind mai mare imbracate cat mai frumos sa faci o impresie buna si daca ceilalti au fite fa si tu fite de liceeanca spor si sa nu ai emotii