Subiectele de genul se stabilesc din cate stiu eu la liceul in cauza. Nu ai nimic de facut decat sa cumperi manual de info 9-10 pentru intensiv. Vei constata ca, din pacate, sunt multe chestii noi. Apuca-te de treaba, nu e usor sa treci de la 2-3 ore de info pe saptamana la 6. Mult success!
Fac pregatire de ceva timp, stiu ca se stabilesc la liceu, doar ca trebuie sa fie totusi o idee de examen, vreau sa vad ce avut altcineva, asa ca o idee Multumesc oricum!
Bună!
NU vei găsi pe net un model FIX pentru situaţia ta :(
Vezi diverse modele la linkul :
http://ro.scribd.com/......asa-a-IX-A
http://www.didactic.ro/materiale-didactice/subiect-examen-diferenta
https://www.google.ro/#q=model+examen+diferenta+informatica
Toate cele bune!
Vei susţine examen scris şi oral/probă practică!
"Secţiunea 2 - Examenele organizate la nivelul unităţilor de învăţământ :
Art. 210. - (1) Examenele organizate de unităţile de învăţământ sunt:
...
c) examen de diferenţe pentru elevii a căror înscriere în unitatea de învăţământ este condiţionată de promovarea unor astfel de examene;
...
Art. 211. - Desfăşurarea examenelor de diferenţă are loc, de regulă, în perioada vacanţelor şcolare.
Art. 212. - La examenele de diferenţă pentru elevii care solicită transferul de la o unitate de învăţământ la alta nu se acordă reexaminare.
Art. 213. - (1) Pentru desfăşurarea examenelor există 3 tipuri de probe: scrise, orale şi practice, după caz.
La toate examenele se susţin, de regulă, două din cele trei probe - proba scrisă şi proba orală.
(2) Pentru disciplinele/modulele de studiu la care, datorită profilului sau/şi specializării/calificării profesionale, este necesară şi proba practică, modalităţile de susţinere a acesteia, precum şi cea de-a doua probă de examen sunt stabilite de directorul unităţii de învăţământ împreună cu membrii catedrei de specialitate.
(3) Proba practică se susţine la disciplinele/modulele care au, preponderent, astfel de activităţi.
...
Art. 214. - (1) Proba scrisă a examenelor are o durată de 45 de minute pentru învăţământul primar şi
de 90 de minute pentru învăţământul secundar şi postliceal, din momentul transcrierii subiectelor pe tablă sau al primirii, de către elev, a foii cu subiecte. Proba scrisă conţine două variante de subiecte, dintre care elevul tratează o singură variantă, la alegere.
(2) Proba orală a examenelor se desfăşoară prin dialog cadru didactic-elev, pe baza biletelor de examen. Numărul biletelor de examen este de două ori mai mare decât numărul elevilor care susţin examenul la disciplina/modulul respectivă/respectiv. Fiecare bilet conţine două subiecte. Elevul poate schimba biletul de examen cel mult o dată.
(3) Fiecare cadru didactic examinator acordă elevului câte o notă la fiecare probă susţinută de aceasta. Notele de la probele orale sau practice sunt întregi. Notele de la probele scrise pot fi şi fracţionare. Media aritmetică a notelor acordate la cele două sau trei probe, rotunjită la nota întreagă cea mai apropiată, reprezintă nota finală la examenul de corigenţă, fracţiunile de 50 de sutimi rotunjindu-se în favoarea elevului.
...
Art. 215. -... (4) La examenul de încheiere a situaţiei şcolare pentru elevii amânaţi pe semestrul al doilea sau la examenul de diferenţă care echivalează o disciplină numai pe intervalul unui semestru, media obţinută constituie media semestrială a elevului la disciplina respectivă." - SURSA = R.O.F.U.I.P. aprobat prin Ordinul MEN nr. 5115/15.12.2014 de la linkul :
http://www.isjmm.ro/......rofuip.pdf
Adi1987 întreabă: