Mama mea a fost in aceeasi situatie. Intr-un sat a gasit copii care nu stiau sa scrie in gimnaziu; efectiv copiau literele de pe tabla ca pe niste desene, fara sa stie ce scriu. Dilema ei era cum sa ii treaca, iar tata ii spunea ca e treaba profesoarei de romana sa ii lase corigenti pentru asa ceva. Dar la randul ei, profesoara de romana nu ii putea pune sa repete anul pentru ca ramaneau prea putini in clasa si se desfiinta; nu ar fi lasat-o directoarea. Ce e mai curios e cum ajunsesera pana in a 5-a sau a 7-a. Dar situatie e penibila. Mi-e greu sa cred ca invatamantul romanesc mai are un viitor in forma (sau mai bine zis "halul") asta.
Buna
Buna intrebare, se face un amalgam de materii, iar copii sunt inca mici. Cred ca pe ei nu ii intereseaza, nu se uita peste o programa scoalara sa vada cate materii de acolo contribuie la ceva sau nu, ei se incadreaza sub forma"elevul trebuie sa aiba x ore/zi", iar acolo sunt puse una peste alta, iar filosofie... da, foarte buna materie, dar un elev de clasa a 3a nu cred ca intelege, de ce nu pune optional o ora de psihologie?! O sa aiba nevoie de ajutor clasa dvs, asadar inarmati-va cu multa rabdare si din moment ce va puneti astfel de intrebari, cu siguranta o sa va programati in asa fel orele sa-i ajutati. Toti profesorii ar trebui sa se gandeasca la asta, insa... cred ca o fac prea putini.
Felicitari pentru nota si sper ca pe viitor sa fiti rasplatita pentru munca depusa cel putin cu un loc stabil.