Buna.Iti recomand filmul asta : https://www.imdb.com/title/tt0473389/
Elevii acestia la ce nivel de engleza sunt? Poate temele si materia nu sunt de interes pentru ei? Si poate li s-ar capta atentia daca li s-ar cere sa vorbeasca despre filmul preferat sau altceva de interes (despre un canal de tik tok sau Instagram pe care il urmaresc cu placere sau alte cele specifice gen z).Iti urez o tona de rabdare, tarie si mult succes!
Buna ziua.
Puteti expune din problemele avute, pentru a judeca si solutiona direct pe intamplare?
Mulțumesc pentru interesul acordat! Sigur! În primul rând, cea mai evidentă problemă este lipsa de bun-simț și gălăgia permanentă din clasă. Băieții sunt foarte agitați și fără bun-simț, nu respectă niște reguli simple cum este statul în bancă sau statul corect în bancă, span-ul lor de atenție și interesul acordate sunt extrem de mărginite și limitate și, practic și efectiv, nu-mi pot preda materia. Când scriu la tablă nici nu mă pot concentra asupra a ceea ce scriu din cauza gălăgiei și mă împart între a încerca să fac liniște în clasă și a mă concentra pe ce scriu, lucru extrem de enervant și frustrant. Fetele se piaptănă în clasă și se admiră în oglindă fără nicio rușine cu profesorul în clasă și au acea atitudine sfidătoare și plină de răutate. Repet, la oricine am apelat, nu m-a ajutat nimeni cu adevărat. Toți s-au spălat pe cap.
Eu zic să faci ascultări random sau să le dai teste atunci când nu se potolesc. După câteva note mici, se vor potoli.
Nu îi cerți, le ceri frumos să facă liniște ca să predai, dacă nu vor, te pui frumos la ascultat.
Toti adolescenții au văzut cazuri de genu.Nu ai ce face.Asta e învățământul pe care trebuie să ți-l asumi.In generala in mod special nu mai e un secret că acolo sunt adunați și copii serioși, și prostii lumii care vin la școală să primească alocatie și sa nu primească bătaie de la părinți.De asta multi profesori pleacă. Analizeaza situația și dacă e cazul schimba foaia.Mai scade o nota la purtare, mai asculta pe cineva, renunță la o săptămână din vacanța ca sa-ti iei rămas bun la corigenii clasei a 8-a și să te pregătești cu scandal de la părinți că de ce copilul lor are notele pe care le are când acasă zice că a fost cuminte și la școală face panaramă
Mulțumesc mult! Da, ar fi o idee bună și voi încerca metoda propusă de dvs.
Unii copii sunt destul de buni la engleză și aș face ore foarte bune cu ei, însă ceilalți îi perturbă. Dar voi căuta mai multe soluții. Mulțumesc din nou.
Să fii calmă in continuare și săi înveți materia dar dacă nu vor este treaba lor, succes
Nu am experiență cu gimnaziul, dar am predat o vreme la clasele primare. În ceea ce privește gălăgia, încearcă să introduci rewards pentru clasă. Eu foloseam un noise meter (uite aici un exemplu: https://bouncyballs.org/) și dacă gălăgia din clasă era sub un anumit nivel toată ora timp de 3 ore, în a patra jucam bingo în engleză (poți înlocui cu ce board game vrei tu).
Copiii mai gălăgioși/ neastâmpărați/ neatenți folosește-i drept teaching assistants: cheamă-i să-ți scrie ei pe tablă în loc să scrii tu, cere-le să împartă ei fotocopiile cu exerciții, etc. Atât timp cât sunt implicați, le captezi atenția și își dau interesul mai bine.
Lucrează diferențiat cu ei - nu toți au același nivel și cei care nu înțeleg exercițiile / le termină prea repede se plictisesc. Dă-le exerciții pentru nivelul lor, iar cei care termină pot merge să-i ajute pe ceilalți. Încearcă să faci cât mai interactivă lecția și să introduci tot felul de 5 minute games când ai timpi morți.
Ah, și încă ceva. Încearcă Class Dojo cu ei (https://www.classdojo.com/en-gb/?redirect=true), poate o să le placă. E mai mult pentru o dirigintă, pentru că acolo îți faci practic o clasă virtuală și fiecare dintre ei poate să-și aleagă imaginea de profil. Poți să creezi badge-uri pentru tot felul de lucruri (răspuns corect, menține curățenia în clasă etc.) și să le dai elevilor, după cum consideri. În aplicație e și un noise meter. Poate fi accesată de pe orice dispozitiv, se pot conecta și părinții - așa le poți trimite tot felul de înștiințări etc.