| S3c0ndSh0t a întrebat:

Care e faza cu scolile profesionale?straight face. La clasa mea 3 sferturi din clasa vor ramane repetenti pentru ca nu invata si directoarea a zis ca o sa faca o clasa de profesionala din clasa noastra.Eu nu vreau sa ajung acolo. Unii din clasa de la noi sunt foarte buni in cazul meu care sunt pe locul 2 din clasa. Ce as putea sa fac straight face nu vreau la profesionala si toti profesorii zic sa tragem tare astia bunii ca sa nu ajungem acolo. Dar eu invat si am note bune straight face. Voi ce parere aveti?straight face

9 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Tu continui sa inveti bine si scapi de probleme.

| oanaoana23 a răspuns:

De ce nu te transferi in alta clasa? pai la profesionala inveti o meserie, adica, sa fii sudor, tinichingeriu, confectii etc. ia si te transfera intr-o clasa unde sunt elevi mai buni. de ce sa ramai in clasa aia?
e dreptul tau sa te muti daca ai note bune. poti sa te transferi si la alta scoala.

| S3c0ndSh0t explică (pentru oanaoana23):

Din pacate nu sunt locuri unde vreau eu sa ma mut sad

| oanaoana23 a răspuns (pentru S3c0ndSh0t):

Insista, se va gasi un loc si pentru tine, nu se poate. roag-o pe mama ta sa meraga cu tine la scoala, sau sa te transfere la alta scoala, sa vorbeasca cu directorul scolii la care esti. toti apropiatii mei care au facut scoli profesionale, dupa ce le-au terminat au trebuit sa faca liceul la seral... deci pierzi niste ani degeaba. acum daca ai sansa sa te muti trebuie sa profiti de ea maxim. o sa se gaseasca si un loc pentru tine, cu un ban in plus, cu ceva, se gaseste

| foxsilver a răspuns: