***Ne face să simţim că nu suntem singuri.
Ai observat de multe ori când te uitai la televizor că, deşi stăteai o zi întreagă singur în cameră, nu te simţeai singur?
Asta probabil din cauză că vezi şi auzi oameni şi mai ales ai atenţia ocupată. Nu te simţi plictisit(dacă ceea ce urmăreşti ţi se pare interesant) şi parcă ai o activitate, şi timpul trece.
***Îi ajută pe părinţi să câştige timp.
Când copiii sunt mici, şi părinţii au nevoie de ceva timp pentru a pregăti pătuţul sau scutecelul pentru cel mic, pentru a încălzi laptele, pentru a pregăti băiţa. Şi dacă îl pun în faţa televizorului copilul este ocupat şi cuminte. Ascultă şi vede ceva acolo, e atent la ce se întâplă pe ecran.
***Are capacitatea de a educa.
Nu strică să auzim zilnic că e bine să facem mişcare 30 de minute pe zi pentru o viaţă sănătoasă.
Nu strică să auzim că consumul excesiv de sare, zahăr şi grăsimi dăunează grav sănătăţii.
Pe lângă asta, sunt multe emisiuni interesante şi folositoare pe posturile de ştiinţă.
Funda?
Are o audienta de peste 90 la suta din totalul gospodariilor din Romania, cu o rata de urmarire zilnica medie de 8 ore; prin urmare este mijlocul de informare cu cea mai mare acoperire nationala;
Este mijlocul de informare cu cel mai mare impact in camine;
Este un mijloc de comunicare disponibil 24 de ore pe zi, capabil sa ajunga la segmente din populayie cu stiluri de viata extrem de diferite, de la cei fara ocupatie, la cei care lucreaza in trei ture;
Reprezinta un mediu extrem de permisiv si flexibil, ce poate fi utilizat pentru realizarea de mesaje privind aproape orice gen de produs;
Mesajul publicitar televizat poate avea un puternic efect demonstrativ (vezi emisiunile de teleshoping);
Televiziunea ofera o flexibilitate creativa unica prin faptul ca permite cele mai ingenioase combinatii de imagine, sunet, culoare si miscare; prin urmare, este cel mai potrivit canal pentru difuzarea unor produse publicitare cu mesaj amuzant, ironic sau care înglobeaza o mare doza de maiestrie artistica;
Chiar daca necesita cheltuieli relativ ridicate, publicitatea TV ramane extrem de eficienta pentru marile companii care doresc ca mesajul lor sa ajunga la categorii largi ale publicului;
Televiziunea ofera companiilor prestigiu, influenta si notorietate, care lipsesc în cazul celorlalte mijloace de informare în masa.
Insa Televiziunea, ca orice alt canal publicitar, are si dezavantaje, care trebuiesc prezentate unui client, indiferent de cat de importanta ar fi pentru campania dorita sau intentia de promovare.
Sursa: http://www.royalmediagroup.ro/......iunii.html
Ne da informatii, ne invata engleza, ascultam muzica buna, ne invata pozitii porno dupa 12 noaptea
HocusPocus întreabă: