| SonicAndrei a întrebat:

Care sunt diferențele între UNATC și Facultatea de Teatru și Televiziune Cluj (UBB)? Presupun că la UNATC se lucrează la un nivel mai înalt, dar cu siguranță se face bine și la UBB.

Răspuns Câştigător
| Anonimuserr a răspuns:

Materiile sunt la fel dar pot avea alt nume. Atât UBB cât și UNATC-ul sunt universități de prestigiu. UNATC-ul este considerată cea mai bună unviersitate de teatru din România prin prisma faptului că este de foarte mult timp și prin renumele său. Dar Babeș Bolyai este de asemenea o universitate grandioasă fiind pe locul 2 în România după Universitatea București.
Foarte mulți actori consacrați au predat la UNATC, și sigur că sunt mai exigenți profesorii.

| SonicAndrei explică (pentru Anonimuserr):

Mersi mult! Pot să te întreb dacă ești cumva în acest domeniu? Mă interesează ce job-uri aș putea avea după terminarea facultății (presupunând că direct regizor de film nu mă pot face). Eu m-am gândit până acum (ca posibilități): angajat la TVR (regizor de cameră live/regizor de montaj video/cameraman) sau la o firmă de foto-video care filmează nunți, evenimente etc.

| Anonimuserr a răspuns (pentru SonicAndrei):

Cu mare drag! Nu, nu sunt în domeniul actoriei cu toate că ar fi fost o experiență foarte interesantă! Sunt doar un bun cunoscător.