| SonicAndrei a întrebat:

Care sunt diferențele între UNATC și Facultatea de Teatru și Televiziune Cluj (UBB)? Presupun că la UNATC se lucrează la un nivel mai înalt, dar cu siguranță se face bine și la UBB.

Răspuns Câştigător
| Anonimuserr a răspuns:

Materiile sunt la fel dar pot avea alt nume. Atât UBB cât și UNATC-ul sunt universități de prestigiu. UNATC-ul este considerată cea mai bună unviersitate de teatru din România prin prisma faptului că este de foarte mult timp și prin renumele său. Dar Babeș Bolyai este de asemenea o universitate grandioasă fiind pe locul 2 în România după Universitatea București.
Foarte mulți actori consacrați au predat la UNATC, și sigur că sunt mai exigenți profesorii.

| SonicAndrei explică (pentru Anonimuserr):

Mersi mult! Pot să te întreb dacă ești cumva în acest domeniu? Mă interesează ce job-uri aș putea avea după terminarea facultății (presupunând că direct regizor de film nu mă pot face). Eu m-am gândit până acum (ca posibilități): angajat la TVR (regizor de cameră live/regizor de montaj video/cameraman) sau la o firmă de foto-video care filmează nunți, evenimente etc.

| Anonimuserr a răspuns (pentru SonicAndrei):

Cu mare drag! Nu, nu sunt în domeniul actoriei cu toate că ar fi fost o experiență foarte interesantă! Sunt doar un bun cunoscător.
Trebuie să ai și șansă să fii actor debutant. Salariile sunt mici dar satisfacția poate fi mare. Actorii joacă la teatre și sunt bugetari, vor avea pensie mică. Ai un renume poți colabora în timp pentru reclame și poți să fi racolat pentru o producție cinematografică (film, scurt metraj, telenovelă). Depinde de facultate faci la UNATC, sau mai bine zis în cadrul UNATC-ului sunt două facultăți pentru a fi regizor trebuie să faci Facultatea de film cu specializarea Regie film și televiziune. Pentru a lucra la o televiziune trebuie să existe și posturi libere vacante pentru a te încadra cu toate că poți să fii un regizor foarte bun, sau să ai o cunoștință ceva să te ajute să intri. Te poți face remarcat în timpul facultății. Cei care filmează la nunți/botezuri nu au facultate de regie, au doar curs de cameraman și posibil (editare video în programe de editare video profesionale) Sper că te-am putut ajuta!

| SonicAndrei explică (pentru Anonimuserr):

Chiar m-ai ajutat. Mă gândesc ca pe viitor să urmez cariera de regizor de film (dacă reușesc - mă pricep), dacă nu pe informatică.

| Anonimuserr a răspuns (pentru SonicAndrei):

Cu mare drag! Îți stau la dispoziție și în viitor cu sfaturi SOnicANdrei!

4 răspunsuri: