| marga09 a întrebat:

Ce înseamnă „porunca germană a purităţii"?

Răspuns Câştigător
HepHap
| HepHap a răspuns:

@ alllinna
Draga mea, ma abtin cu greu sa nu apelez la o celebra replica caragialeasca, din Caldura Mare. Citeste putin linkurile alea si vei vedea ca legea germana a puritatii e de prin secolul 16. Cum ar fi putut sa se inpire din Hitler? Si, in plus, tocmai pentru ca eu sunt profesor de istorie si ma ocup in continuare de cercetarea istorica, adu-mi te rog sursele sa vad si eu unde scrie ca ala era motto-ul lui Hitler. Ca de obicei, confunzi lucrurile. Ai auzit tu ceva de legile naziste de eugenie si purificare rasiala, dar te asigur ca acum te inseli.

9 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pe un fond de criza economica in Germania - Hitler spunea : "Germania inainte de toate!") „Popoarele care renunta sa-si pastreze puritatea rasei renunta la unitatea propriului lor suflet."

| Gabystelistu95 a răspuns:

Inseamna o reglementare pentru personalul care asigura curatenia in serviciul public.

HepHap
| HepHap a răspuns:

Nici alllinna si nici Gabystelistu95 nu au nimerit raspunsul. E de fapt o regula care se refera la puritatea berii germane si substantele pe care acestea le poate contine.

http://de.wikipedia.org/wiki/Reinheitsgebot
http://www.zoll.de/......index.html

| Dragosgan a răspuns:

Inseamna porunca lui Adolf Hitler de a discrimina lumea, in afara de poporul lui bineinteles.Si eu nu prea cred ca Adolf Hitler a spus aceste cuvinte pe fond de criza cum spune @alllinna.Asta incerca sa minta Hitler, dar adevarul e ca in acele vremuri Germania vroia sa fie,, stapana pamantului,,(si la propriu si la figurat), si nu avea semne de criza.Doar ca germanii se credeau,, o rasa pura,,, stapana pe lume deoarece chiar erau stapanii pe atunci. Dar au facut discriminari ccontra multor popoare.Ca un stapan care isi umileste sclavul. C-am atata am de spus, daca vrei sa mai ma intrebi ceva lasa mesaj pe privat!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: