Întrebare recomandată | RaduRx a întrebat:

Ce credeti despre religie ca materie? E folositoare? E normal sa ne-o bage pe gat fara sa alegem?

Răspuns Câştigător
NOname
| NOname a răspuns:

Nu. Nu sunt de acord cu îndoctrinarea religioasă în şcoli. Şcoala ar trebui să-i educe pe copii, să-i informeze corect, să-i pregătească pentru viaţa de adulţi, nu să-i intoxice cu superstiţii religioase, menite să-i limiteze şi să-i manipuleze.

- http://www.tpu.ro/......elevi-cum/
- http://www.tpu.ro/......tibile-cu/
- http://www.tpu.ro/......-copiilor/

| Exilee a răspuns (pentru NOname):

Crestinismul lupta impotriva superstitiilor!

SI ti-o spun din propria-mi experienta ca la ora de religie discutam pe argumente scripturistice, stiinta si religie, dar in niciuncaz nu ne indoctrineaza. Si cu mine sunt o multime de elevi!

| NOname a răspuns (pentru Exilee):

Şi credinţele în păcate, zei, îngeri, draci şi toată sumedenia de temeri iraţionale, prejudecăţi şi tradiţii (cretine), după părea ta, ce sunt?!

Toate religiile sunt bazate pe superstiţii, exile. Dacă ţi-e străin cuvântul, consultă Dex-ul!
http://dexonline.ro/definitie/supersti%C8%9Bie

| Nickname1890 a răspuns (pentru NOname):

Scoala in sine nu este altceva decat o indoctrinare si o mare manipulare cu sau fara ora de religie.

| wtxwhdxifdjebdd a răspuns (pentru Nickname1890):

Respect!

| wtxwhdxifdjebdd a răspuns (pentru Nickname1890):

Eu nu consider o teroare ora de religie.Sunt povesti despre care-mi place sa vorbesc.Doar cand trebuie sa invatam ce ni se preda nu-i prea convenabil.Si cand stau degeaba la ora.In rest e 0. K(care vine de la 0 kills, asa se zicea in Vietnam laughing ), deci suntem 0. K nu? laughing

28 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Trebe sa stiti ceva de Dumnezeu nu e minciuna.

| CautNume a răspuns: