| asperger3 a întrebat:

Ce e careul la scoala?
La scoala mea(e si scoala si liceu) daca intarzii esti trecut la careu? Ce e ala?

5 răspunsuri:
| Ara997 a răspuns:

E o forma de expunere la oprobiu public, te scoate de fata cu toti elevii si te arata cu desh'tu. dar eu cred ca pentru derapaje mai mari se face asta, si in plus noul statul al elevului nu mai permite datul in cap in mod public. eu cred ca e doar amenintzare

| asperger3 explică (pentru Ara997):

La liceul meu se inchid portile de la si 30 la si 20 desi FOARTE multi din liceu sunt navetisti! S-au plans locatari ca sunt elevi de la liceul meu de fumeaza si deranjeaza.Intelg dar e ca si cum ai spune ca toti fumeaza si deranjeaza.

| Ara997 a răspuns (pentru asperger3):

Aveti diriginte, luati legatura cu el pentru cei care fac naveta sa fie lista la poarta. in caz ca intarzie sa fe primitzi

| DoriKat a răspuns:

Careu se face dimineata cand toti se aranjeaza pe clase si canta imnul (sau nu) inainte de a incepe orele.

| AndaAlexandra a răspuns:

Cand am fost eu la scoala si se anunta careu, trebuia sa iesim toate clasele in curtea scolii si sa stam grupati pe clase, dupa care ni se prezenta ceva ce trebuia sa luam la cunostinta, dar de cele mai multe ori era ceva insemna ceva rau pentru unii happy De exemplu daca fura vreun elev ceva din scoala era prezentat in fata intregii scoli. Sau daca chiuleau sau urmau sa fie exmatriculati, etc.

Întrebări similare