| GheorghianCosmin a întrebat:

Ce note trebuie să iau la bac pentru a da la o facultate de regie? Sunt un elev de liceu pe profilul textile și pielărie, in clasa a IX-a, și vreau să devin un regizor de seriale animate și anime-uri.
Aș vrea o medie a notelor de la anumite materii. Dau bac la: chimie, biologie, română și matematică.

Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Depinde de facultate. Mai toate facultaile accepta doar daca ai o medie buna la comportare (peste 8). Apoi un exemplu la Iasi: 60% la admitere este nota la materiile de Bacalaureat si 40% este nota la o proba scrisa de cunoastere religie.

5 răspunsuri:
| siriusblack98 a răspuns:

Nu exista o medie anume. Cu cât mai mare, cu atât mai bine iar media reprezintă doar 50% din criterii. Poți să intri și cu 10 poți să intri și cu 6, depinde cate persoane se înscriu și câte persoane au media peste a ta. "vreau să devin un regizor de seriale animate și anime-uri." Știi ca nu o sa vina nimeni după terminarea facultății sa te angajeze pe așa ceva, corect? Nici măcar nu exista pe internet daca o sa te uiți astfel de joburi. Oricine din industria asta te ar intreba "ce te recomanda?". Ai vreun canal de Youtube unde îți creezi propriile desene animate? Daca nu atunci zic sa îți regândești deciziile ca e foarte improbabil fara un background solid sa ajungi ce vrei tu. Mai era unul pe aici care întreba ce facultate ar trebui să facă doar să ajungă agent FBI. El credea ca făcând o facultate anume, vin americanii și îl recrutează pentru FBI.

| GheorghianCosmin explică (pentru siriusblack98):

1: Am un canal de YouTube, unde planific să îmi pun animațiile și desene cu diferite personaje create de mine.
2: Eu creez acele seriale, eu am spus ce as vrea eu să fac ca regizor.
3: Chestia cu FBI-ul mi se pare amuzantă. Toată lumea știe că FBI este un SUA, nu în România.

| siriusblack98 a răspuns (pentru GheorghianCosmin):