Sincer, în primul rând, ar trebui ca toți elevii din România să aibă acces la internet și la un dispozitiv de contactare cu profesorii/colegii ( preferat laptop deoarece te ajută mai mult la proiecte, etc ). România încă nu este învățată cu așa ceva, dar în timp, după multe încercări și chinuieli se va face ceva mai serios/calumea. Bazează-te pe studiul individual dacă ești a 11-a sau a 12-a fiindcă ceea ce îți predă profesorul găsești și în cărți/pe net, doar că altfel predat.
Eu urăsc școala online (bine, sunt și avantaje și dezavantaje recunosc), dar îmi displace rău ideea. Ideal ar fi ca elevii/studenții să interacționeze față-în-față, să socializeze, pentru că așa numai în casă și școală online, cu toșii o cam iau razna și nu învață nimic dpmdv. DAR, nu avem ce face, suportăm consecințele și aștepăm ca pandemia să dispară.
PS: Aș zice prin programele ZOOM (sau pe ce se mai învață) să fie prezentări interactive, jocuțele, "bârfe" (haha), ceva distractiv. Altceva nu știu. Peace!
Deci, important e foarte mult profesorul, modul în care ține ora. Dacă e un comunist, nebun, psihopat, jigodie, nici nu mai are sens să vorbim. Va fi dezastru, indiferent cum mergi la școală. Fizic, online, nenorocitul nu se schimbă. Sau, poate să învățăm ceea ce este esențial, și nu toate tâmpeniile inutile? Adică, matematică simplificată, limba română axată pe exprimare, ortografie, citire. Nu să înveți ca papagalul 15 opere doar ca să treci BAC-ul. Ai putea să îți exprimi ideea a unui text la prima vedere. Școala online poate fi bună, doar dacă toți au WI-FI, un calculator/tabletă, interacțiunea elev-profesor să fie una calmă, și da, să învățăm doar esențialul, cum fac britanicii și americanii de ani de zile și sunt pe primele locuri în statistici.