| jumbobadboy a întrebat:

Ceau TPU, am o problema, sunt elev in clasa a9-a la cel mai bun liceu din Timisoara(Liceul Teoretic Grigore Moisil),am crezut ca o fa fie bine, am auzit ca e greu, dar nu mi-am imaginat ca fa vi enorm de greu.De la elev olimpic in gimnaziu(am fost la o generala buna din Timisoara),am ajuns la prag de corigenta la mate, nu mai inteleg nimic, ce sa fac?

10 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Nu-ti mai arde de invatat. Pune burta pe carte.Si la matematica dar si la gramatica.Din cate vad nu stai prea bine nici la acest capitol.

| jumbobadboy explică (pentru darrio2007):

In mod obisnuit, nu stiu de ce, cand scriu la calculator(ma grabesc) in loc de "ca" scriu "ac", in loc de "va fi","fiva", problema este ca nu am corectat intrebarea inainte de a fi publicata.

| darrio2007 a răspuns (pentru jumbobadboy):

Mai patesc si eu asa. Fara suparare.Succes la invatat.

| jumbobadboy explică (pentru darrio2007):

Multumesc mult!

| stlucian a răspuns:

Nu compara gimnaziul cu liceul indiferent de ce scoala ai facut.
Nu vreau sa fac referiri la anumite scoli/licee dar pune-te pe invatat! Daca vrei sa rezisti si in liceu lasa alte preocupari deoparte!

Personal am teminat liceul in Timisoara desi sunt din Bistrita (e bine acum cativa ani)dar baremurile sunt altele indiferent din ce scoala primara/gimnaziala ai provenit!

Daca Crezi ca NU faci fata un transfer e simplu.
CRED CA vointa TA e MARE si nu o sa te lasi batut.
Mult SUCCES! thumbs up

| mijlsach a răspuns:

Nu e grea materia de a 9-a chiar deloc...e chiar foarte logica

| nokautone a răspuns:

Pai apucate de pregatire sau tranferate la alta scoala

| VeldroN a răspuns:

Te-ai facut-o cu mana ta amice.Invata cat mai mult.
Apropo tu esti la liceul la care este si un youtuber preferat de al meu imStunt3r. happy

| catalin32 a răspuns:

Si eu am avut aceeasi problema... dar m-am apucat serios de invatat si totul s-a rezolvat.
Dar daca vezi ca nu rezisti te poti transfera.
Sper ca te-am ajutat...