| dulcikata17 a întrebat:

Cineva de aici la scoala postliceala?

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ar ajuta daca ai spune pe ce specializare. Sunt scoli sanitare, scoli de meserii desi mai rare. Daca pe sanitara in ce domeniu sanitar si ce ai vrea sa afli.

| dulcikata17 explică (pentru anonim_4396):

Asistent medical.M-ar interesa foarte mult materiile.ce se preda..se plătește foarte bine si mi-aș dori sa devin asistent.

| anonim_4396 a răspuns (pentru dulcikata17):

Nu stiu daca sunt pe aici studenti sau absolventi de postliceala sanitara cu specializarea pe asistenta medicala generala. Cauta pe Facebook grupuri ale scolilor postliceale. Ca idee iti spun ca se plateste mai slab decat un asistent cu facultate. Mereu vei fi sub un absolvent de studii superioare in domeniu. De ce nu incerci sa dai directa la facultate pentru asistenta medicala? Ai dreptul in regim bugetat unde nu platesti nimic daca inveti bine. Se cauta si asistenti cu postliceala dar cei licentiati vor avea mereu prioritate. Nu poti compara seriozitatea de la o facultate cu o postliceala unde sunt interesati numai de banii tai. Si eu am dat la postliceala de asistent de farmacie dar cand am vazut ca imi vor numai banii am zis ca asta nu e treaba serioasa. Toata lumea trece atata timp cat iti platesti anul scolar. Am facut o facultate si nu mai am dreptul in regim bugetat sa dau la asistenti, facultatea de medicina costa peste 8000 lei ca idee, imens pentru Romania. Daca nu ai mai facut o facultate zic sa inveti si sa dai la facultate pentru asistenta medicala generala. La scolile postliceala sanitare se scot absolventi pe banda, nu cer nici macar bac-ul sa-l ai.

| dulcikata17 explică (pentru anonim_4396):

Cunosc pe cineva care e asistent pe psihiatrie si ia peste 50 de mil

Întrebări similare