| 1Chris1 a întrebat:

Cum e viata de liceu? Cum sunt profesorii...trebuie sa inveti chiar foarte mult?

Răspuns Câştigător
| kindervis a răspuns:

Depinde de profilul pe care il ai! eu am fost la mate-info si m-am speriat la inceput, dupa un timp am observat k nu e nimic grav si chiar nu trebuie sa inveti daca esti atent in clasa, cu mici exceptii....deci o sa fie putin greu pana te obisnuiesti cu colegii, dar in sem 2 o sa fie binehappysucces, funda?


5 răspunsuri:
| ShiNee a răspuns:

Intr-adevar depinde de profil. Eu sunt la filologie si nu pot sa spun ca nu am avut timp vreodata sa ies in oras sau orice altceva si am avut media mare. Am invatat atunci cand a trebuit, la teste, si cand stiam ca ma asculta. La mate-info trebuie sa inveti mai tot timpul si sa ai grija sa nu pierzi firul. Crede-ma nu ai sa fii prea stresat cu scoala indiferent de profil.Nu mai e o tragedie daca iei cateva note de 4. La urma urmei ia si te bucura de anii de liceu ca sunt cei mai frumosi!

| senstein a răspuns:

Trebuie sa iei botezul, te baga cu curu-n teava la tasnitoare.

| DjYeti a răspuns (pentru senstein):

La noi e capul in WClaughing

| DjYeti a răspuns:

Anii de liceu- cei mai frumosi ani din viata. Scurt si la obiectlaughing nimeni nu te streseaza cu invatatu, profesorii nu favorizeaza pe nimeni, distractie ce pana meahappy

| MrPink a răspuns:

E in functie de liceu, fiecare cu profii lui, insa sunt sigur ca la cat de redus mintal esti si la ce liceu de rahat ai intrat nu o sa stii nici macar cat fac 2+2, hai pa!