Dacă aș fi proprietarul acestei întrebări, aș atrage clienții dând detalii cu privire la: tipul proprietății, locul unde se află, prețul, caracteristici de bază, avantaje neobservabile direct : în cazul unui apartament aș spune: avem vecini foarte de treabă, în general tineri, copacii din fața blocului țin umbră vara dar fiind la etajul 1 nu ne blochează vederea, etc, detalii atrăgătoare. Bineînțeles, mi-aș exprima disponibilitatea de a da și alte detalii (deși nu va mai cere nimeni detalii, modul foarte deschis în care am prezentat proprietatea fiind foarte convingător), un număr de telefon, fotografii, și invitația de a vedea proprietatea.
As folosi strategiile de marketing. Depinde si de domeniul in care sunt eu proprietar. Daca as avea un obiect sau o proprietate de vanzare as pune in valoare cel mai mult lucrurile pozitive, bune, despre acel lucru sau proprietate. Bineinteles o sa scriu acolo undeva, estompat si defectele, lucrurile negative ale acelui obiect sau proprietate. Dar dupa, la final as scoate din nou in evidenta un lucru bun. Doar unul. Asta pentru a estompa oarecum acele lucruri negative, si a indrepta parerea clientilor. Pentru ca clientul sa ramana cu ultimele cuvinte, pozitive, de bine. Daca intelegi ce vreau sa spun.
Ioanna_Denni_1999 întreabă:
Patry_5953 întreabă:
Adi1987 întreabă: