Personal as obliga toti profesorii titulari din Romania sa absolve cursurile de formator si automat sa isi ia atestatul respectiv, pentru a invata diferentele dintre educatia formala (care a dat gres in Romania) si cea non-formala. As incerca sa schimb programa, care e incarcata si in multe momente inutila, condensand anumite materii. As incerca sa impun sesiuni lunare de coaching cu formatori si traineri calificati pentru elevii de clasa a 8a si respectiv a 12a, in cadrul scolii. As cauta pentru aceasta sa realizez parteneriate cu Scoala de Valori si alte ONG-uri de acest calibru. As stabili targeturi concrete vizand cresterea cu minim 5% a promovabilitatii in anul urmator si cu 10% in termen de 3 ani. Mai mult, as stabili un sistem de bonusuri dar si penalizari pentru profesorii care au elevi ce dau bacul sau testarea nationala. Bonusuri de performanta (in functie de procentajul de promovabilitate a propriilor elevi) si de excelenta (note peste 9.8) respectiv penalizari ( in functie de numarul eleviilor picati). As incerca de asemenea sa duc sistemul educational mai aproape de educatia non formala si sa ies din acea zona de rigid si formal, apropiindu-ma de sistemul de invatamant german si de cel finlandez, desigur cu pasi mici.
Subiectele ar fi vazute pentru prima oara chiar cand sunt deschise in fata elevilor care dau examenul(Si anul asta unii au stiut subiectele inainte de examen, de aceea si toate acele medii de 10 curat)
-salarii care sa motiveze profesorii pentru a nu mai da meditatii sau sa ia spaga de la elevi.