| Mihaila_Bogdan-Iulian_1997 a întrebat:

Daca la simularea de la matematica am luat 6, la examen pot sa iau 8 daca muncesc mai mult?

9 răspunsuri:
| レクス a răspuns:

Olla.
Eu sunt in momentul de fata la un profil de matematica.Ce pot sa-ti spun este ca poti sa iei si mai mult de 8 daca muncesti. Dupa cum probabil ai observat,simularea este putin mai dificila,dar nu trebuie sa te bazezi pe asta.Tu ce ai de facut este sa rezolvi exercitii, sa-ti inveti formulele si sa faci teste cat de multe.
Poti sa iei si meditatii daca chiar crezi ca e necesar, iar daca nu vrei, sunt o multime de profesori online care discuta lectiile, rezolva probleme si le explica.
Iti urez mult succes.; D

| mont a răspuns:

Normal ca da. Depinde de cat inveti, de noroc, de subiecte.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poti lua ce nota vrei daca muncesti si iti doresti. Poti lua chiar mai mult. Munceste cat poti acum, ca la vara te vei relaxa si nu iti propune scopuri mai slabe decat adevarata ta valoare.

| AlexCristi97 a răspuns:

Daca faci meditatii sau te ajuta cineva bun si lucrezi mult, poti lua si 10.

| Betty12345678 a răspuns:

Clar

| Turbo223 a răspuns:

Da,poti.Prima data la matematica am luat un 4, nu un 6 ca tine si dupa aceea am muncit si am luat 9! Dar ai nevoie de munca si meditatii. Daca ai luat 6, nu inseamna ca nu sti nimic, chiar sti ceva, dar mai ai nevoie de munca! Sunt sanse nici sa nu iei examenul, dar de ce sa fi negativ? Daca te pui pe treaba poate vei reusi sa iei 8, dar simularea nu e un examen asa ca va fi nevoie de munca si chef!

| mberleal354 a răspuns:

Normal ca poți sa iei mai mult
Si domnul nostru de mate îmi zicea ca simularea întotdeauna este mai grea decat examenul
daca faci meditati poți sa iei si zece

| Monica_Popa_1994 a răspuns:

Nimic nu e imposibil. Secretul e să munceşti! Vorba aia, matematica se face cu foaia şi cu creionul.