| dc68 a întrebat:

Dacă sunt inginer mecanic sau economist cu diploma de licență mă pot înscrie la master de peisagistică la facultatea de horticultura? Diploma de master îți conferă dreptul de a profesa în domeniul respectiv?

3 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Nu prea vad legatura mecanicii, sau econimiei cu Horticultura. Cel mai bun, suna la facultatea respectiva, nu te costa nimic, afli direct de la sursa.
La facultate, sau la master is locuri limitate si te asigur ca intra cei care fac facultatea acolo.
Ca si cerinta, cum am spus intrebi, desi peisagistica cu economia, sau mecanica laughing nu stiu ce sa zic.

Masterul este de fapt o aprofundare a ceva legat de acel profil, ma gindesc ca trebuie sa ai ceva in comun, sa poti macar intra la examen, sau ce se da acolo.

Mecanica la fac de Horticultura se face, 2 ani din ce stiu, dar la nivelul asta de master nu stiu ce sa spun.
Cum am spus suni, cauti numarul de la secretariat, ori daca locuiesti in orasul in care se afla si facultatea respectiva, mergi acolo, intrebi, afli sigur ce te intereseaza.

Cei care fac facultatea acolo, nu au de unde sti, nici nu-i intereseaza chestii genul asta, deci slabe sanse ai sa gasesti pe careva sa stie sigur ce intrebi tu.

| relian a răspuns:

Sa nu uit, daca nu ai diploma de inginer, nu vad cum poti profesa, chiar daca ai face masterul la ei.

Inginer iesi doar daca faci facultatea de Horticulura sau Peisagistica, ori alta din cadrul facultatii de Horticultura. De fapt asta este o specializare cred, nu mai stiu ce organizare mai au aia acum.
Facultate de Horticulura, avea mai multe specializari, cel putin asa stiam, asa aveau ceva ani in urma, de doua ori in istoria lor au avut doar 2 promotii de ingineri Horticultori, in rest se faceau specializari, gen cum e si asta ce intebi tu, Peisagistica, Oenologioe, Viticultura etc.

Dar inginer iesi doar daca ai diploma de licenta, facuta la facultatea de Horticultura, Peisagistica.