Tottusi daca vrei deja tradus uite aici :
Context privind criza
Probabil, crize au avut loc întotdeauna, dar mi? carea pentru a ajuta persoanele fizice
în situa? ii de criză nu a început până în 1906, atunci când un centru de prevenire a sinuciderii numit
Na? ională a salva o via? ă Liga a fost înfiin? ată în New York City. Câteva
ani mai târziu, catalizator pentru conceptualizarea contemporană a muncii crizei
a avut loc atunci când Lindemann (1944) si colegii sai de la Massachusetts
Spitalul General a introdus conceptele de reac? ii de criză? i de interven? ie
în urma incendiului Coconut Grove. Acest foc a avut loc în un club de noapte
în Boston în 1943. Conceptele sunt bazate pe reac? ii acute? i întârziate
de supravie? uitori de incendiu? i membrii de familie ai victimelor sale
Extinderea pe munca lui Lindemann, Caplan (1961) descrie cele patru
etape ale unei crize de reac? ie, după cum urmează:
1. O cre? tere ini? ială a tensiunii apare ca răspuns la un eveniment.
2. Tensiunea a crescut perturba via? ă de zi cu zi.
3. Rezultatele nerezolvate tensiune în depresie.
4. Imposibilitatea de a rezolva criza poate duce la o defalcare psihologic.
În ultimii 10 ani, interven? ie de criză au crescut ca un domeniu de specialitate.
se concentreze pe acest domeniu a început cu cre? terea violen? ei? colare? i comunitate ca
precum? i frecven? a mai mare a dezastrelor naturale? i na? ionale. Marcă
a unei crize este de imprevizibilitatea sa: Criza în sine este imprevizibilă, iar capacitatea sa de
pentru a afecta oamenii este imprevizibil la fel de bine. Crizele apar brusc, pe nea? teptate,
de multe ori pentru a alege arbitrar victimelor. O în? elegere deplină a
contextul cultural în care a avut loc criza va ajuta răspuns în? eleagă
modul în care comunitatea percepe afectate. Această în? elegere va influen? a
? i să informeze proiectarea unei interven? ii adecvate.
În prezent, mai multe persoane sunt con? tien? i de faptul că participarea la reac? ii de criză imediat
poten? ia-l le împiedică dezvoltarea psihologică în serios
probleme. Atunci când apar crize, această con? tientizare motivează administratorilor de a invita
raspuns de criză la locul de muncă pe un mod mai regulat (Thompson, Smith,
& Bybee, 2005). Prin sprijinirea programelor de asisten? ă a angaja? ilor,
angajatorii sprijine în mod adecvat nevoilor angaja? ilor de sănătate mintală; astfel, criza
Interven? ia poate preveni dezvoltarea unor tulburări mintale grave.
Asta stiam si eu. Dar Google Translate o ia si pe aratura de multe ori~~
Intri pe www.google.ro dai sus la traducere pe urma copy/paste si dai traducere. sau mai simplu accesezi dirrect linkul urmator: http://translate.google.ro/? hl=ro&tab=wT Astept funda. :P