| Anonimul151 a întrebat:

De când am început liceul, am fost "jignit" dar în moduri "civilizate", pe "ocolite", umilit de anumiți profesori.

Care au spus că "locul" meu nu e acolo, în clasa aia, că n aș avea ce căuta acolo etc.

La un test, sub o informație mi am scris pentru mine mic de tot, ceva ( ceva ce avea legătură cu cuvântul scris ), iar profesoara mi-a scris "Nu sunt retardată ". Deși repet, nu am scris pentru ea, ci pentru mine ( am scris mic de tot ). Urlă, strigă pe mine și pe ceilalți care am mers în clasa asta.

Am continuat liceul, de aceea ( înainte am făcut învățământul profesional, tot la același liceu ), însă acum profesorii sunt toți noi.

Doar că anumiți profesori s au comportat foarte urat cu noi, ceea ce nu e în regulă.

De când am început, așa cum spuneam n am simțit umilit, jignit de acei profesori. Pentru că au ceva doar cu cei noi veniți. Pe noi urlă, ne jignesc, umilesc fără să le facem nimic.

Eu sunt un elev care își vede de treaba lui, retras și observa asta și acei profesori. Dar degeaba. Tot au ceva și cu mine și cu ceilalți.

Problema e că chestia asta mă descurajează destul de mult, și am avut multe "gânduri" de a nu mai merge la liceu, de a mă lasa etc ( înainte nu am vrut ). Mi am dorit să ajung în clasa asta dar am fost dezamăgit din prima zi de profesori. Care au început cam așa " Voi nu aveți ce căuta aici". "Liceul asta nu e de voi". "Ați cam greșit poarta".