| AvalohAlyn a întrebat:

De ce in scoli nu prea s-a pus accent pe ceea ce înseamnă cultura generala captivanta adică de ce nu a fost o materie de studiu numita cultura generala? Unde sa înveți noțiuni captivante și atractive din toate domeniile la un loc, curiozități și chestii faine, atractive..eu mi-am luat niste enciclopedii de cultura generală și conțin informații foarte atractive, capre cante de ce in scoli nu se pot preda astea? Adică ce e mai atractiv și captivant?
Va recomand și vouă enciclopediile:

https://www.litera.ro/marea-enciclopedie-de-cultura-gene rala

https://m.emag.ro/zapping-prin-cultura-generala-larousse -

9786068905501/pd/DQSJKHBBM/#product-gallery


https://m.emag.ro/zapping-prin-stiinte-larousse-97860600 60109/pd/D1VH19BBM/

De ce nu am învățat asta la școală? Era captivant de știut pentru toți și de trecut prin ele de ex decât plictisitoarele ore de matematică și alte materii.Mi-as fi dorit să fi învățat atunci astea,prindeau copiii drag de carte de mici.Putina astronomie,puțin din toate domeniile dar ce e mai captivant...însă învățământul e cam "strâmb"in Romania.
Că sa sporești dragul copiilor de carte,de lectură le dai sa citească și să învețe chestii de astea,in clasele mici nu la Medeleni și harao alb.însă nineni nu se gândește deloc la binele învățământului și la ceea ce i-ar putea face pe copii sa adopte lectură. Daca le dai Harap Alb, la Medeleni și Ion Creanga e normal sa nu iubească lectură dar ia sa le dai enciclopedia aia mare de mai sus..sa vezi cum prind copiii drag de cartesi de lectură.
De ce a trebuit să descopăr placerea lecturii prin enciclopedii cumpărare după școală și nu chiar când am făcut școala? Întreb și eu.

1 răspuns:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mi-e c-am greu să răspund având în vedere că eu mă aflu într-o școală teoretică, unde se pune accent pe teorie. Dar România s-a prea obișnuit să ne impună cât se poate de multă teorie, parcă ele nu ne-ar lasă să ne dezvoltăm partea pasională, cu gândul de a ne conduce spre voia lor. M-i s-a zis că persoanele care nu au învățat bine în școală ajung să fie mai descurcărețe, de cât cele care au tocit tot ce li s-a dat neștiind să se orienteze singuri caută ajutor din partea statului.