| Petrre69146 a întrebat:

De ce matematica este considerata grea? Eu ma descurc bine si nu mi se pare.

9 răspunsuri:
| GabiDumitrescu a răspuns:

Din acelasi motiv pentru care jazz-ul sau rockul progresiv sunt considerate genuri de muzica dificila. Unii se impaca foarte bine cu ele, altii nu inteleg nimic. La fel si cu matematica.

| AC4S4 a răspuns:

Pentru ca nu e ca la alte materii. La matematica daca ai pierdut startul (nu ai invatat serios fundamentele matematicii), nu poti sa iei de la mijloc. La biologie, geografie poti invata si fara sa ai fundamentele acestor domenii.
Sunt unii elevi de clasa a 12a care se apuca de invatat si spun: "Ma apuc de maine sa invat integralele" - Cum sa inveti integralele cand nu esti in stare nici sa faci exercitii de clasa a 9a?

| Yurisa a răspuns:

Pentru ca la clasa a 5-a matematica e usoara laughing

| QElenaBoghiu a răspuns:

Ți ai dat singur răspuns happy

Ti e nu ți se pare grea deoarece o înveți /înțelegi

| CarcotasulVesel a răspuns:

Unora le place jazz-ul
unii au talent la sah, altii la tenis de camp, altii ca tine au la matematica

mie de exemplu mi-ar folosi foarte, FOARTE mult programarea, si stiu programare, DAR, oricata programare ai stii, cand scrii cod trebuie sa fii in stare sa mentii privirea de ansamblu, iar peste un anumit nivel asta e FOARTE GREU, de gen2-10 subrutine 5-40 variabile in acelasi timp, plus ce ai facut pana atunci, punctul in care ai ajuns si directia in care vrei sa te duci (deja e foarte greu de explicat), asa ca ma bag numai in a face programele mititele, fara multe chestii complicate, si care ma ajuta ca administrator de system/retea Linux

la matematica e chiar mai complicat, pentru ca programarea are numai cateva concepte, restul e sintaxa limbajului de programare in care scrii, in schimb la matematica TREBUIE sa stii 70-80% din materia de pana atunci doar ca sa faci exercitii la nivelul la care ai ajuns