| c0ton a întrebat:

Deci uite problema mea :
Eu sunt elev in clasa a VIII-a si Vineri(31 octombrie (Halloween)) am avut o problema cu un un elev din cauza urmatorului fapt eu ma plimbam prin clasa cu o masca de halloween iar respectivu a luat o cutie in care se depozita laptele si mi-a aruncato in cap eu m-am enervat si am raspuns cu acelasi gest iar el a repetat iar actiunea, nu am mai contratacat ca nu voiam sa ma iau din acest motiv la cearta cu cineva. Cam intre timp cat stateam langa harta de geografie in clasa cu masca (ma radeam si eu ca oameni doar) venise iar respectivu facand mistouri si insulte la adresa celor ce poarta masti in ziua asta eu nu am zis nimic pana a terminat dar am intervenit cu urmatoarea replica : Toti degenerati saraci cu lipsa de ocupatie critica asupra purtari mastilor de halloween. Iar ala cu alti 2 mi-a dat cu palma peste ceafa si eu am alergat dupa ei pentru ai prinde am prins unu dintre ei care avea mana rupta din a 6-a cand a cazut din copac si l-am strans de mana dreapta putin (cea rupta) si apoi mi-a zis ca s-a dus la o profesoara si ca o sa ii zica la domn director de ce am facut si ca o sa imi scada nota la purtare cu motivul ca i s-a umflat vena imi vinea si sa rad pe moment adica saracu baiat nu a fost la ora de bio si nu a auzit ca venele se umfla cand muschiul e in actiune iar apoi se dezumfla? Eu cand il tineam nu am incercat sa ii indoi mana sau sa i-o zgatan. S-ar putea sa mi se scada nota pentru asa ceva? Eu cred ca nu ar vreau sa fiu sigur.

Răspuns Câştigător
| halogen001 a răspuns:

Nu ar trebui sa iti scada nota, nu au de ce.

3 răspunsuri:
| c0ton explică:

Multumesc pentru raspunsurile acordate si de pasarea fata de problema pe care am avut-o o sa dau funda primului raspuns iar pentru a va multumi si pe restul v-am dat voturi folositor. O zi buna si productiva happy

| ZMR97 a răspuns:

Mai bine i-ai spune povestea asta directorului, sau profesorului/profesoarei.

| flaviu2113 a răspuns: