| Altair22 a întrebat:

Desi a trecut perioada "admiterii" si urmeaza sesiunea propriu-zisa ( acusica-acusica) pe mine m-o lovit in scafarlie sa incep o a doua facultate...

La momentul actual sunt student la Geografie... si nu stiu ce sa spun straight face imi place? Nu-mi place?! Mereu am fost un indolent si jumatate. Un lenes. Am vrut sa invat numa cat vreau, si ce vreau... In fineeee.

Am tot auzit ca meseria de nutritionist suna a fi o meserie banoasa, cautata si destul de placuta.

Ok, ce-i drept. nu prea are foarte multe in comun cu Facultatea de Medicina, intrucat asta din cate am inteles, tine de Farmacie...

Si deci. dupa introducere, vine intrebarea (abia astept raspunsul laughing )

Merita sa fac "Facultatea de Nutritie" simultan cu Geografia ( da da, stiu. la sesiune se suprapun cele doua laughing )

Ma intereseaza facultatea de nutritie din Cluj. Poate printre voi sunt studenti acolo, si ma pot lamuri competent.

- Cum sunt cursurile? Seminariile? Laboratoarele?
- Cum e orarul? E flexibil? ( cam stupida intrebarea, insa imi vedeam fosti colegi de liceu ce erau la Medicina pe 'mess mai tot timpu in timpul saptamanii si ziceu ca nu fac sau ca nu merg sau mai stiu eu ce. insa na thinking )
- Ce materii/examene sunt?

---
Bun... la admitere? Ce trebuie' sa pregatesc statornic?
---

Ummm. :-s cam atat deocamdata straight face In functie de raspunsurile voastre, voi reveni cu detalii.


Multumesc anticipat!

2 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Un nutritionist poate avea un succes imens sau pote esua lamentabil.Totul tine de pregatire, forta persuasiva, farmec personal, sansa, strategii de popularizare.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Scuze ca 'ma bag'. Si eu intentionez sa merg la nutritie la cluj, la umf. Mira, ai putea sa detaliezi ce ai afirmat? si inca ceva, care e treaba cu gasit-loc-de-munca-dupa(?)