Ar putea să-și controleze gândurile și sa se concentreze asupra exercițiilor, astfel încât să-și amintească puțin din clasa, iar restul să-i fie învățătură de minte
Lacunara povestea ta!
1. De ce elevii intai au protestat si apoi s-au apucat de rezolvarea testului, mi se pare ciudat!
2. Cine a constatat ca Matei nu a scris nimic?
3. Ce inseamna "testul este la mijloc", te referi la timp sau la foaia de hartie cu exercitii care este pe banca, intre ei?
4. Daca profa a stat doar la catedra si Matei in ultima banca, cum de n-a copiat, ca-i era destul de simplu s-o faca?
Dar, hai, fie ca-n povestea ta...I-as recomanda lui Matei sa nu scrie nimic daca nu stie, sa dea lucrarea si dupa terminarea orei, s-o roage pe colega stiutoare sa-l ajute in intelegerea notiunilor/calculelor. Data viitoare sa iasa la tabla si sa incerce sa spele rusinea si nota. Acestor "Matei", ca sunt multi prin scoli, le e teama sa recunoasca ca nu inteleg si le e rusine sa ceara ajutor. Au masca unor "cool, meeen", braveaza si-i umilesc pe cei mai destepti cu cate un "ce te dai mare", asta in cazul in care grosolaniile nu-s luate dintr-un alt registru.
"Testul este la mijloc"... Pe mine ma duce cu gandul ca este un test pentru 2 elevi. Deci Matei si colega de banca fac acelasi test impreuna.
"Ce poate face in acest caz?"... Avand in vedere ca sta in banca cu cea mai desteapta eleva din clasa presupun ca ea va face tot testul. Deci ar trebui sa-si ceara scuze pentru ca nu a invatat, sa-i promita ca va invata pentru testul urmator, etc.
Si eu am stat in banca la cateva teste cu un "Matei" si as zice sa inceapa cu subiectele usoare, sa se gandeasca putin sa le rezolve, apoi poate intreba in secret pe colega macar sa faca 1-2 subiecte
Sa se straduiasca putin! si daca nu reuseste sa o intrebe pe eleva sau sa copieze
UsersBoss întreabă: