| Aniu a întrebat:

E vreun game developer ADEVARAT pe aici, care a lucrat sau lucreaza la Ubisoft/EA/Gameloft (studiourile de jocuri principale din Romania)? Daca da, vreau si eu sa stiu exact ce facultate trebuie sa urmez pentru programarea JOCURILOR?

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

Atat facultatea de informatica cat si cea de automatica si calculatoare sunt potrivite pentru a iti pune nise baze serioase in ceea ce priveste programare. Ba mai mult chiar la sectia de Tehnologie a Infromatiei in cadrul Facultatii de automatica si calculatoare se fac ceva cursuri de grafica si programare cu openGL.

5 răspunsuri:
| Matt24 a răspuns:

Nu cred ca sunt programatori de la firmele respective care sa-si piarda timpul pe aici.Nu exista o facultate pentru programarea jocurilor, exista doar facultati la care inveti programare, facultatile de informatica si facultatile de calculatoare.Dar sa nu te gandesti ca imediat ajungi in postura de developer, trebuie sa treci prin anumite stagii pana sa ajungi sa scrii tu cod pentru jocuri.

| AnonimulRo a răspuns:

Nu este facultate de programare a jocurilor. Trebuie sa stii multa informatica, si apoi sa inveti elementele pentru o programare a jocului. De exemplu, daca vrei sa iti creezi propriul joc trebuie sa faci fundalul jocului, sa structurezi personajele jocului, sa animezi(a misca) personajele si obiectele, sa introduci sunetele necesare pentru actiunea facuta si altele. Mai ai de invatat pana atunci. Multa bafta!

| Aniu explică (pentru AnonimulRo):

Eu vreau sa fiu programator, nu animator, designer, sau tehnician de sunet. Banuiesc ca facultatea de informatica e cea mai potrivita, deoarece am mai auzit pe cineva cu automatica.

| AnonimulRo a răspuns (pentru Aniu):