anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Facultatea A. S. E! ce stiti despre ea? ce se invata acolo? in ce consta materia? Ce poti face cu aceasta facultate, adica dupa ce o termini unde te poti angaja? am nevoie de ajutor.

Răspuns Câştigător
| Piscotel a răspuns:

Depinde la ce dai in cadrul A.S.E ului.
Eu spre exemplu sunt studenta la Contabilitate si informatica de gestiune...deci evident fac contabilitate in prostie si o frumusete de informatica. Am dat aici pentru ca dupa ce o termin pe langa faptul ca o sa am diploma de economist ca toti ceilalti studenti ai ASE ului voi avea si specializarea de contabil.
In primul an la orice facultate din cadrul ASE ului faci microeconomie si macroeconomie care relativ sunt usoare, mai ales pentru cei care au terminat un liceu cu profil economic. Matematica nu e mare greutate, faci doar un semestru si sunt limite, sume...mai o integrala...nu e ceva surprinzator, ci pe intelesul tuturor.
Poti face destul de multe cu o diploma de economist, domeniul e vast si-ti permite sa te angajezi pe multe posturi daca dovedesti ca esti bun in ceea ce faci. Spre exemplu te poti angaja la o banca si-ti spun sigur ca se castiga bine.
Eu iti recomand daca vrei sa dai la ASE, sa alegi managementul economic, marketingul sau finante banci si burse de valori. Sa te feresti de Cibernetica si de Contabilitate(asta in cazul in care chiar nu vrei sa ajungi contabil)...sunt cele mai grele si cele mai solicitante.

3 răspunsuri:
| TdsdfcelMaiStupid a răspuns:

Ca e la romana happy

| Paprik a răspuns:

Academia de stiinte economicehappy
Faci economie de te saturi...
Poti lucra la o banca ceva.
Bafta!

| MissPurple a răspuns:

A.S.E = finanțe bănci