| XxKAMELIAxX a întrebat:

Hei! As dori sa fac contestație la romana. Pot vedea foaia de examen inainte sa depun contestație?

12 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu poti vedea lucrarea. Tu stii ce-ai scris si uita-te pe barem si iti dai seama, aproximativ, daca notarea este corecta sau nu si abia apoi poti decide daca faci sau nu contestatie.

| sierra1 a răspuns:

și dacă-ți scade nota?

| XxKAMELIAxX explică (pentru sierra1):

Sa speram ca nu.Mi.am calculat de 3 ori foaia de examen si imi iese mai mult?

| sierra1 a răspuns (pentru XxKAMELIAxX):

Să ne spui cum a rămas!

| Sn4k3 a răspuns:

Nu

| Skarr a răspuns:

Daca nu esti singura ca trebuia sa iei mai mult mai bine nu faci ca poate sa iti scada :/

| bmerry a răspuns:

Nu poți vedea foaia de examen. Dacă ești sigura ca meritai o nota mai mare, depune contestație. Daca nu, nu o face. Sunt mulți profesori care depuncteaza. Corectarea este subiectiva.

| XxKAMELIAxX explică:

Multumesc tuturor pentru raspuns! Am depus contestatie.

| MATRiXRIDER a răspuns:

Nu te lasa, stii doar nota. Dupa contestatie ti-o evalueaza altcineva si vei stii din nou, doar noua nota. Retii ce stii ca ai scris si compari cu rezolvarea cand se pune.

| MATRiXRIDER a răspuns:

Eu am depus contestatie la romana cand a picat in Luceafarul in 2016 parca si am luat un punct jumate mai mult, stiam sigur ca am scris de mai mult fata de cat am primit, trebuie sa stii sigur ca ai pe ce sa primesti in plus. Exista riscul sa primesti si mai putin, desi cred ca mai rar.

| RaduMarsin a răspuns (pentru MATRiXRIDER):