| Here4u a întrebat:

Heii! Sunt clasa a 4a si nu imi place matematica. Ce sa fac sa imi placa? Sunt cea mai buna eleva din clasa(la invatatura). Multumesc! Funda.

Răspuns Câştigător
| misterioaѕa a răspuns:

Esti prea mică, nu-ţi poţi da seama acum la ce materie te pricepi şi la ce nu.
Când eram în clasa a4-a ca şi tine eram cea mai bună din clasă, doar că îmi plăcea româna.Acum imi place şi româna,dar ador matematica.O ador în sensul că o înţeleg, ştiu să rezolv probleme dificile şi chiar îmi place, mă simt perfect când lucrez.

8 răspunsuri:
| Attomm98 a răspuns:

Raspunsul meu? Axeaza-te pe matematica daca asta iti place! Acum sunt o gramada de oportunitati pentru cei ca tine, sau ca mine ca pana la urma si mie imi place matematica, nu conteaza ce cred ceilalti colegi despre tine big grin fi tu insuti BAFTA!

| Attomm98 a răspuns:

Da vroiam sa spun ca ar trebui sa te axezi pe matematica si sa incerci sa o intelegi pentru ca sunt multe oportunitati acum!

| hellchild a răspuns:

Nu faci nimic, pur si simplu, creierul tau este dezvoltat mai mult pe emisfera dreapta, probabil fiind mai mult atrasa pe arte, libera exprimare si creativitate.Asa e la toti uni artisti alti matematicieni(sau orice alta stiinta).
Deci in concluzie, nu poti devenii as la matematica, dar iti poti imbunatatii abilitatile prin exercitii.Insa daca nu te atrage nimic din exterior nu te poate face sa-ti placa.Pur si simplu trebuie sa-ti placa asa... din suflet, neconditionat de ceva. PUNCT.

| Zamfiricaaa a răspuns: