Pai sa nu se afunde in pamant, sa aiba o care stabilitate si o rigiditate. Doar ele sunt prinse in acele traverse cu suruburi sa fie tinute in loc sa nu se deplaseze caci in alte conditii ar deraia trenul. Asa ar fi logic
Dar nu numai atît. Drumul pe care se construieşte calea ferată ...mai întîi se nivelează foarte bine, apoi se pune nisip. prundiş, foarte mult macadam( piatră granitică spartă ). Acest suport se numeşte terasament. Şi apoi abia se montează panourile cu traverse şi şinele de cale ferată. Prin această metodă de construcţie cu panouri ( porţiuni de aproximativ 15 - 20 de metri de şină dublă, împrună cu traversele aferente, lucrări executate cu ajitorul unor maşini şi macarale speciale pentru ridicat aceste panouri) se realizează şi o ridigizare mai consistentă a blocului respectiv, lucru ce ajută la permiterea rulării cu o viteză mai mare a materialului rulant.
Din 2 motive:
- Sa nu se scufunde in pamant;
- Traversele mentin oarecum sinele paralele (la aceeasi costanta distanta).
Iti dai seama k daca sunt plasate direct pe pemant, la greutatea trenului, vor intra sinele in pamant...dai funda?
anonim_4396 întreabă: