Daca consideri că ești în stare, poți să urmezi o facultate de medicina.
Nu stiu ce sa cred, nu pare genul care citeste decat med alternativa
Sau esti cumva platit de medicina alopata? Sunt oameni care sunt platiti de ei, intreb cumva incerci sa le faci reclama si nu stiu eu?
Asa sunt platite si stirile, urasc stirile, ma dezgusta, in special cum lucreaza cu un anumit parlament, deci recunoaste, faci asta intentionat?
Si pe titktok s au descoperit cati banii s au virat in contul unor... sa nu spun ce sa fie de acord sa spuna ceva.
Ti s au dat bani?
In cazul in care nu esti platit de medicina alopata atunci lasa prostia, singurele leacuri medicale sunt medicamentele facute din plante, ceea ce recomanda un farmacist la o farmacie naturista, vrei sa dai naturist si vrei sa aiba efect, fata farmacist, si apoi mergi pe partea de naturism, nu o lua cu prostia, medicina unui... care nu stia nici cei dabetul, am vazut medici care prescriu ulei de musetel: https://vegis.ro/......etel-30ml/
medicii prescriu medicamente din partea alopata cand nu prea au de ales, cand simptomele sunt zdravene, dar uitate de cate ori dau la o raceala doar un sirop.
Nu am vazut nici un medic care sa arunce ca prostul cu pastile. Pana si cei de la naturiste stiu cand trebuie sa dea leacuri naturiste si cand e nevoie de ceva alopatic,(alopaticul e mai puternic dar mai multe efecte adverse).
La farmacie nici ibuprofen nu poti lua fara sa-ti dea medicul trimitere, iti spune ca medicii vor sa ti arunce pastile pe gat, medicii vor sa controleze pastilele, dar farmaciile dau de multe ori si fara trimitere medicamente.
Omul crede, te doare ia un medicament, te mananca ia, nu!