Realitatea... nu o vedem in FPS, creierul uman îți da o percepție continua a realității deoarece "procesează" doar mișcarea (ceea ce este nou).
Sa reamintesc si de percepția mărita in cazurile in care oamenii se confrunta cu situații de pericol... fenomen numit si "dilatarea timpului" deoarece in situații normale creierul uman nu este in stare sa perceapă atât de multe detalii.
https://youtu.be/RjlpamhrId8
(fps-urile sunt "frames per second" sau cadre/secunda, iar sistemele tv pal/ secam/ vhs folosesc 30 cadre/sec. si era mai mult decât indeajuns... problema era la competiile sportive. 50 sau 60 de cadre se cere la jocuri cu același motiv... viteza de mișcare. Iar 100 cadre, si mai mult, se cere la monitoarele cu diagonala mare, peste 1m, pentru a elimina fenomenul de pată datorită câmpului mic al focalizării de la vechile camere de filmat si pentru a percepe detalii pe care in realitate oamenii le pot percepe doar dacă își "concentrează privirea si atenția" =pierd vremea privind.
Deci in ceea ce privește monitoarele ai înțeles greșit, percepi de la
50, 60 sau 144 fps-uri in jos!
Nu vedem in fps-uri, alea sunt doar pentru clipuri video, jocuri etc, ochiul percepe totul ca o imagine continua
Raspuns pentru cei care cred ca ma refeream cate fps uri vedem pe un monitor ecran etc nu! Ma refeream la cum vedem noi lumea, realitatea! Oricum va multumesc pentru raspunsuri, din cate am inteles vedem de la 50 60 sau 144 fps-uri in sus!
La realitate ma refer. E imposibil sa vezi mai mult de 60 de fps-uri.
Da. Daca te referi miscari ale atomilor. In realitate nu exista cadre pe secunda (FPS). Daca e vorba de un videoclip, mai mult de 24 nu se poate.
Realitatea... nu o vedem in FPS, creierul uman îți da o percepție continua a realității deoarece "procesează" doar mișcarea (ceea ce este nou).
Sa reamintesc si de percepția mărita in cazurile in care oamenii se confrunta cu situații de pericol... fenomen numit si "dilatarea timpului" deoarece in situații normale creierul uman nu este in stare sa perceapă atât de multe detalii.
https://youtu.be/RjlpamhrId8
(fps-urile sunt "frames per second" sau cadre/secunda, iar sistemele tv pal/ secam/ vhs folosesc 30 cadre/sec. si era mai mult decât indeajuns... problema era la competiile sportive. 50 sau 60 de cadre se cere la jocuri cu același motiv... viteza de mișcare. Iar 100 cadre, si mai mult, se cere la monitoarele cu diagonala mare, peste 1m, pentru a elimina fenomenul de pată datorită câmpului mic al focalizării de la vechile camere de filmat si pentru a percepe detalii pe care in realitate oamenii le pot percepe doar dacă își "concentrează privirea si atenția" =pierd vremea privind.
Deci in ceea ce privește monitoarele ai înțeles greșit, percepi de la
50, 60 sau 144 fps-uri in jos!
Gamer huh? ei bine este adevarat, ochiul uman vede doar in 30-60 fps (depinde de ochi)
Curiosul999 întreabă: