Sa stii ca sunt si destui profesori frustrati, acriti, care isi urasc meseria si urasc elevii.
Asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam.
Si eu pun absenta daca elevul NU e in clasa cand am intrat eu (DUPA ce a sunat), dar ii motivez absenta daca a venit totusi.
Ma straduiesc sa-mi amintesc tot timpul ca si eu am avut varsta lor si ma comportam exact la fel. Istoria se repeta si nu ne putem pune in calea ei.
Ma bucur atunci cand elevii imi povestesc problemele lor, cand au incredere in mine, cand ma considera un prieten mai..."cu experienta".
Nu-mi place sa-mi "stie de frica". N-am veleitati de bau-bau.
Pe noi ne dadea afara mai mereu de la ore, ne si tragea dupa ceafa, ne lua de urechi, ne dadea la palma, mai un cap de tabla, dar cine stia de drepturile omului la varsta aia? Si daca am luat intr-a 8a la bataie o profesoara si o femeie de serviciu ca m-au lovit, tot eu am fost pe cale sa fiu exmatriculat desi ele au gresit ca m-au provocat, m-au luat drept un alt fraier. In ziua de azi, daca un profesor mi-ar atinge copilul (pe care nu-l am, inca) l-as rupe in bataie in scoala. Niciodata nu m-am lasat in fata nimanui, n-am tacut cand mi s-a facut o nedreptate, si niciodata nu voi tace. E dreptul meu sa-mi sustin punctul de vedere, si daca cineva e agresiv cu mine, e dreptul meu sa-i dau replica. Eu n-am nevoie de psiholog, insa cei care o cauta cu lumanarea au nevoie de consiliere, iar eu le ofer una, intr-un mod mai, fizic.
Am un raspuns la aceasta intrebare; trebuie in primul rand cei care acuzam sa ne cunoastem oblgatiile si drepturile si in primul rand sa avem cei 7ani de acasa.
Cami, nu toata lumea intelege faptul ca la scoala mergi sa inveti nu sa fii smecher. daca un profesor te pedepseste intr-un fel, atunci el o face numai spre binele tau, sa te indrepti sa sa inveti, nu o face cu rautate.insa mai sunt si din aceia care doresc ca in momentul in care se prezinta in clasa sa fie primiti cu tort.