anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

În iulie ( la începutul lunii ) am avut examenul de certificare profesională nivel 3, după mi am depus cererea pentru continuarea studiilor liceeale în cadrul aceluiași liceu. Care e un "Colegiu" de Top din orașul în care locuiesc. A spus secretara ca ne va anunță prin diriginta rezultatul cat mai repede posibil. Astăzi când am mers după diplome o altă doamna ( nu secretara ), sa îmi spună ca nu se știe dacă se aproba sau nu pentru că sunt mulți elevi care vor sa intre, dar se aleg cei cu mediile mari. Diriginta a zis ca noi avem prioritate fiind din liceu, și ca avem medii mari ( eu am peste 9, 60 ). Doamna respectiva a zis ca ne va anunța abia pe la sfârșitul lunii august / început de septembrie.

Nu e cam târziu să ne anunțe abia atunci? Dacă nu suntem admiși și rămânem în afara ce se întâmplă? Pot face contestație? Adică nu mi s ar părea normal să mă anunte de exemplu în 5 septembrie și să nu rezolv să merg la alt liceu...

Termenul legal de răspuns la cerere ar fi 30 zile nu? Deci, pana în 23 august ar trebui să știu ceva...

Nu am primit nr de înregistrare, dar în orice caz pot suna la liceu oricând pentru a verifica stadiul cererii.

E normal să aprobe câteva cereri cu doar câteva zile înainte de începerea școlilor?

Dacă să spunem îmi da răspunsul în 5 ( care e joi ) septembrie am la dispoziție doar o zi pentru a rezolva la alt liceu. Pentru că luni, ar urma sa înceapă școlile.

În caz ca nu îmi aprobă pot face contestație sau ce por face altceva dacă ma pune în situația aceea nasoală în care ma anunță pe ultima sută de metri înainte de a incepe școlile...

1 răspuns:
| Anonimul151 a răspuns:

Ce vrei să spui?